اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

اولین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

اولین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.

اولین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اولین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب در این نشست با اشاره به اینکه شورای هیئت‌های مذهبی نماینده این اداره در امور هیئت‌ها است، اظهار کرد: شورا باید با ایجاد انسجام و وحدت بین هیئت‌ها زمینه اصلاح جامعه را فراهم کند و از مسئولان آن‌ها بخواهد نیرو‌های تاثیرگذار خود را برای ایجاد تحول فرهنگی به تبلیغات اسلامی معرفی کنند.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه اضافه کرد: ارتباط مستمر با هیئت‌ها، جلوگیری از آسیب فرهنگی در هیئت‌ها و درخواست برنامه از آن‌ها و نیز نفوذ و اهمیتی که این شورا بین هیئت‌های مذهبی دارد می‌تواند زمینه کار فرهنگی پایدار را در شهرستان فراهم کند.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت‌هایی که اداره تبلیغات اسلامی از طرح‌های کارشناسی شده دارد، بتوانیم زمینه توسعه فرهنگی پایدار را در شهرستان فراهم کنیم.

گفتنی است در این جلسه آقای سید حسین اسماعیلی به‌عنوان رئیس و آقای گودرز پورابراهیمی و کیخسرو امینی‌پرور به ترتیب به‌عنوان دبیر و منشی این شورا معرفی شدند.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول