اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

بسیج عامل اقتدار ایران در عرصه‌های جهانی است

فرماندار قروه مراجعه به عزم و اراده عمومی ملت را که همان تشکیل بسیج مستضعفان است، بهترین عامل اقتدار و قدرتمندی ایران در عرصه جهانی دانست و گفت: جایگاه بسیج در جامعه ما به دلیل برخورداری از حضور تمامی اقشار جامعه جایگاه ویژه و برجسته‌ای است.

بسیج عامل اقتدار ایران در عرصه‌های جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در یادواره 417 شهید گرانقدر این شهرستان که در حسینیه شهدای قروه برگزار شد، اظهار داشت: در این مذاکرات خواسته‌های به‌جای ملت ایران، تحقق عینی یافت و استیصال و درماندگی برای دشمنان راهی جز قبول این حق مسلم باقی نگذاشت.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه ملت و مسئولان جمهوری اسلامی به بحث انرژی هسته‌ای کاملاً صلح‌آمیز است، گفت: نگاه ما برگرفته از نگاه اسلام است که در آن هرگونه قتل و غارت و تجاوز، حرام شمرده شده است.

فرماندار قروه مراجعه به عزم و اراده عمومی ملت را که همان تشکیل بسیج مستضعفان است، بهترین عامل اقتدار و قدرتمندی ایران در عرصه جهانی اعلام و اظهار کرد: جایگاه بسیج در جامعه ما به دلیل برخورداری از حضور تمامی اقشار جامعه جایگاه ویژه و برجسته‌ای است.

شیخی‌زاده با اشاره به وضع کنونی دنیا، تصریح کرد: پیشرفت علم و تکنولوژی از سویی و تعامل و هماهنگی مولفه‌های زندگی از سوی دیگر، مشکلاتی را در دنیا پدید آورده است که موجب تمایز عصر حاضر از گذشته شده است.

وی افزود: به رغم همه دستاوردهای علمی، فنی و فرهنگی در سطح دنیا، حکومت‌های جهان با مشکلاتی مواجه هستند که عامل آن را باید در همراه نبودن معنویت و مردم با حکومت‌ها جست.

فرماندار قروه این دو عامل را اصل اساسی موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: گره‌های کور این نظام توسط رهبری دینی و سیاسی قوی و مقتدر به راحتی گشوده می‌شود.

شیخی‌زاده صبر و استقامت ملت ایران در دستیابی به آرمان‌های خود را بی‌نظیر اعلام کرد و گفت: مردم ایران ثابت کرده‌اند، که مرد روزهای سخت و دشوار هستند و در راه اهداف متعالی خود ذره‌ای از همراهی با نظام و مسئولانشان فروگذار نخواهند کرد.

این مسئول زنده و جاری بودن یاد و نام شهدا در جامعه را از دیگر مولفه‌های اقتدار مردم ایران در برابر استکبار جهانی برشمرد و افزود: ذکر نام شهدا در هر لحظه و مکانی بر همه ما واجب است.

شیخی‌زاده در پایان با بیان اینکه برگزاری چنین محافلی نقش ارزنده‌ای در زنده نگه داشتن یاد شهدا دارد، افزود: رمز ترویج فرهنگ شهادت در جامعه قرائت و عمل به وصیت‌نامه و سفارش شهداست.

انتهای پیام/79009/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول