اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

موفقیت‌های هسته‌ای مرهون خون شهدا و مقاومت‌های مردم است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به نقش شهدای هسته‌ای و خانواده‌های آنها در موفقیت کسب شده برای کشور اشاره کرد و افزود: هر موفقیتی در این رابطه مدیون شهدا و مقاومت 10 ساله مردم قهرمان ایران است.

موفقیت‌های هسته‌ای مرهون خون شهدا و مقاومت‌های مردم است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به توافقات هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و کشورهای طرف مذاکره اظهار داشت: هر چند همه جزئیات این توافق خیلی روشن نشده است ولی عصبانیت برخی کشورها از جمله رژیم صهیونیستی بیانگر اهمیت این توافق است.

وی به نقش شهدای هسته‌ای و خانواده‌های آنها در موفقیت کسب شده اشاره کرد و افزود: هر موفقیتی در این رابطه مدیون شهدا و مقاومت 10 ساله مردم قهرمان ایران است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عصبانیت برخی کشورها از توافقات به دست آمده را مرهون موفقیت سربازان دیپلماتیک ایران دانست و اضافه کرد: این علامت‌ها بیانگر اقدامات مثبت انجام شده محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به مفادی از توافقات هسته صورت گرفته بین ایران با 1+5 اشاره و تصریح کرد: گویا در ازای برخی توقف‌های تعهد شده در برنامه هسته‌ای تحریم‌هایی برداشته می‌شود.

علیمردانی تعهدات ایجاد شده برای بازدیدها از مراکز هسته‌ای را در راستای شفافیت برشمرد و تصریح کرد: همه می‌دانند که حرکت در مسیر ساخت سلاح‌ هسته‌ای به دور از مکتب و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی به دشمنی‌های خصمانه دولت امریکا با ملت ایران اشاره کرد و اضافه کرد: این اقدامات توسط همه دولت‌های غربی نیز ادامه یافته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حفظ خط قرمزهای نظام توسط همه از جمله تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ادامه داد: بهر‌ه‌مندی از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از خطوط قرمز غیر قابل مذاکره نظام محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد، حق غنی‌سازی در مراکز هسته‌ای ایران و حفظ و فعالیت‌ این مراکز ادامه یابد.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول