اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهدا حلقه توطئه دشمنان را از هم گسستند

فرمانده سپاه کردستان حلقه توطئه‌های دشمنان را به زنجیری متصل برای مقابله با انقلاب اسلامی تعبیر کرد و گفت: جهاد و رشادت شهدا موجب گسسته شدن این حلقه شد.

شهدا حلقه توطئه دشمنان را از هم گسستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم یادواره 42 شهید والامقام سیاه منصور شهرستان بیجار، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای مظلوم خطه کردستان اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی بر اساس فرمان الهی و لبیک به فرامین رهبری در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهاد کرده و از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه شهدا همواره زنده و ناظر بر اعمال ما هستند افزود: شهدا با ارزشی که برای دین اسلام و انقلاب اسلامی ایران قائل بودند با هدف جهاد در راه خداوند متعال بسیجی‌وار پا به میدان گذاشتند و با ایثار و از خود گذشتگی در راه دفاع از کیان اسلامی جان خود را تسلیم درگاه احدیت کردند.

به گفته سردار رجبی، حضور در یادواره شهدا نشان از منش والای مردم و پایبند بودن به ارزش‌های نظام و ارزش شهداست.

وی با اشاره به شهدای قبل از دفاع مقدس توسط مزدوران دست‌نشانده استکبار بیان کرد: وجود شهدای قبل از جنگ تحمیلی در اوایل انقلاب همچون شهید امان‌الهی و شهید مختاری نشان از این است که از بدو انقلاب استکبار چشم به کیان اسلامی کشورمان را داشته و بالاخره صدام به نیابت تمامی آنها و با حمایت‌های 50 کشور به مصاف با ایران اسلامی آمد.

سردار رجبی عنوان کرد: عوامل ضدانقلاب توطئه و کارشکنی‌های خود را در آن زمان خدمتی برای مزدوران و دشمنان می‌دانستند در حالی به وطن و سرزمین و مردم کشورشان خیانت می‌کردند.

فرمانده سپاه پاسداران بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حمایت‌های 50 کشور در دوران جنگ تحمیلی از صدام نشان از برتری ایران به دیگر کشورها و نشان از اهمیت و جایگاه ایران اسلامی در جهان دارد.

سردار رجبی گفت: مردم کردستان، مردمی آگاه هستند که همواره در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و همین مردم غیور قبل و بعد از آغاز جنگ تحمیلی همواره با دشمنان و استکبار مواجه بوده‌اند که با حضوری آگاهانه مانع از کارشکنی‌های آنان می‌شوند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان افزود: اکنون با حضور بسیجیان و پاسداران و مردم غیور منطقه، کردستان آباد و با امنیت بالا همچنان در حال پیمودن پله‌های توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: امنیت استان کردستان در سایه الطاف الهی و حرکت در مسیر و حول محور رهبری و حضور و خدمت  بسیجیان به مردم حاصل شده است و اکنون وظیفه ما پاسداری و حفظ کیان انقلابی اسلامی با تمام قواست.

حرکت در مسیر شهدا موجب تداوم نظام انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه پاسداران بیت‌المقدس استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود حرکت در مسیر شهدا را موجب تداوم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: شهادت، جهاد در راه خداوند است و کسانی که در راه خداوند تلاش و جهاد می‌کنند از اجر معنوی برخوردار هستند.

به گفته وی، تلاش و جهاد در راه خدا و هدایت الهی، ایثار شهدا و تحمل مردم در مقابل دسیسه‌ها و ناملایمات آن دوران موجب پیروزی در جنگ تحمیلی و همچنین پاکسازی ایران از جمله خطه کردستان از عوامل ضدانقلاب شد.

رجبی با اشاره به رشادت‌های جوانان بسیجی در ایام جنگ تحمیلی گفت: جوانان و نوجوانان بسیجی‌وار برای حضور در جبهه حق علیه باطل از هم پیشی می‌گرفتند و این نشان از دلبستگی و سرسپردگی به اسلام و نظام بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تحریم‌های دشمنان را به عنوان فرصتی ناب برای سنجش توان جوانان و بسیجیان که عنصری تأثیرگذار برای نظام هستند عنوان کرد و بر تلاش و مجاهدت در راستای بهره از توان ملی در راستای شکستن تمامی محدودیت‌ها تأکید کرد.

رجبی تصریح کرد: کاربرد توان جمهوری اسلامی ایران بدون حضور و وجود جوانان و بسیجیان امکان‌پذیر نیست و با وجود این جوانان شاهد پیشرفت‌های روزافزون کشورمان در تمامی عرصه‌ها هستیم و این موفقیت در سایه آموزه‌های الهی است.

سردار رجبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای کشورمان گفت: ایران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با وجود تمامی تهدیدها و تحریم‌ها موفق شد در بحث فن‌آوری هسته‌ای به استقلال برسد و خوشبختانه با تبدیل کردن تحریم‌ها به فرصت‌ها، دشمنان انقلاب را ناکام کرد.

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار سردار شهید محمود امان‌الهی و شهدای روستای جعفرآباد با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/79015/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول