اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

عملیاتی شدن طرح آمایش سرزمینی موجب شناسایی استعدادهای ورزشی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: عملیاتی کردن طرح آمایش سرزمینی به شناسایی استعدادهای ورزشی در نقاط مختلف کشور کمک می‌کند.

عملیاتی شدن طرح آمایش سرزمینی موجب شناسایی استعدادهای ورزشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان اظهار داشت: این هیئت موفقیت‌های زیادی را طی سال‌های گذشته کسب کرده است.

وی با بیان اینکه تا حد ممکن نسبت به هیئت‌ هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان مساعدت شده است، افزود:‌ در اختیار قرار دادن یک سالن اختصاص یکی از این مساعدت‌ها محسوب می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را در رشته کونگ‌فو دارد.

این مسئول با اشاره به رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان افزود: نحوه انتخاب این وزیر، بیانگر دقت و ریزبینی مجلس و دولت در مورد این وزارتخانه است.

رحمانی به بالا بودن انتظارات در مورد اعتبارات مالی توسط هیئت‌های ورزشی اشاره و تصریح کرد: محدودیت‌ها اجازه پاسخگویی به این انتظارات را به مدیران نمی‌دهد.

وی بر لزوم اجرای طرح آمایش سرزمینی در مورد ورزش‌های فعال در استان‌ها و فدراسیون‌ها تاکید کرد و گفت: عملیاتی شدن آمایش سرزمینی به حل مشکلات فرارو کمک می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: عملیاتی کردن طرح آمایش سرزمینی به شناسایی استعدادهای ورزشی در نقاط مختلف کشور کمک می‌کند.

این مسئول به موفقیت‌های ورزشکاران هنرهای رزمی و کونگ‌فو زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: زنجان توان کمک به فدراسیون را در انجام برنامه‌های خود دارد.

رحمانی با تاکید مجدد بر آمادگی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان با فدراسیون در اجرای برنامه‌های ورزشی خود اذعان داشت: نگاه اداره کل ورزش و جوانان به این موضوع ملی است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول