اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

برداشت 32 هزار تن کدو از مزارع دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از برداشت 32 هزار تن کدو از مزارع دشتستان خبر داد.

برداشت 32 هزار تن کدو از مزارع دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان از مناطق مهم کشاورزی در استان و حتی کشور است و بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان در اختیار دشتستان است.

وی افزود: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان دشتستان در دستور کار مسئولان قرار دارد و بدون تردید در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از آغاز برداشت کدو در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از امروز برداشت کدو در دشتستان آغاز شده و امیدوار هستیم شاهد کیفیت بالای این محصول باشیم.

قیصری تصریح کرد: در دشتستان بیش از 800 هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت کدو بوده و انتظار داریم میزان بالایی از کدو در این شهرستان برداشت شود.

وی از برداشت 32 هزار تن کدو از مزارع دشتستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 32 هزار تن کدو از مزارع شهرستان دشتستان برداشت شود.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان یادآور شد: تلاش بسیار زیادی برای پیدا کردن بازار مناسب این محصول انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

قیصری تاکید کرد: همواره برای حمایت از تولیدکنندگان شهرستان اهتمام داشته‌ایم و از سایر مسئولان نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند.

وی افزود: توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در دشتستان امری لازم است و به ویژه توسعه صنایع تبدیلی خرما مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول