اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان مطرح کرد

فعالیت 300 سواری پلاک شخصی فاقد مجوز در دشتستان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: 300 سواری پلاک شخصی فاقد مجوز در دشتستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 300 سواری پلاک شخصی فاقد مجوز در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان صبح امروز در نشست بررسی وضعیت ترمینال مسافربری برازجان گفت: دشتستان وسیع‌ترین شهرستان استان است و جمعیت بسیار زیادی دارد که باید برای ساماندهی حمل و نقل عمومی در این شهرستان تلاش کنیم.

وی افزود: ترمینال مسافربری برازجان از ترمینال‌های پرتردد در استان و کشور است و ساماندهی این مجموعه امری لازم و ضروری است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: ساماندهی تاکسی‌های مسافربر شخصی در محورهای درون‌شهری و برون‌شهری باید مورد توجه قرار گیرند و باید نظم و انضباط لازم بر خودروهای مسافرکش حاکم شود.

دهقان تصریح کرد: انتظار داریم با همکاری شهرداری و سازمان تاکسیرانی برازجان، تاکسی‌های مجوزدار در مسیر رفت و برگشت ترمینال به شهر برازجان و بالعکس فعالیت کنند تا بخشی از دغدغه شهروندان مرتفع شود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون تعداد 300 سواری پلاک شخصی فاقد مجوز در دشتستان فعالیت می‌کنند و کار جابه‌جایی مسافران در مسیرهای بین‌شهری را انجام می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: ساماندهی خودروهای فاقد مجوز در دشتستان امر مهمی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

دهقان عنوان کرد: از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر انتظار داریم برای ساماندهی خودروهای شخصی برون‌شهری اهتمام ورزد.

وی افزود: نظارت بر تاکسی‌های شهر و نظم‌بخشی به این مسئله از دغدغه‌های مردم است.

انتهای پیام/2452/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول