اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان مطرح کرد

اجرای 115 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دامغان

فرمانده سپاه دامغان گفت: 115 عنوان برنامه در هفته بسیج امسال اجرا می‌شود که نسبت به سال گذشته پر رونق‌تر می‌باشد.

اجرای 115 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دامغان

محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج امسال به لحاظ تقارن با دهه دوم محرم و همایش بزرگ پرچم‎داران تمدن اسلامی و دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.

وی افزود: امروز بسیج در جبهه‌های مختلف از جمله سازندگی و علمی خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه دامغان گفت: بالاترین رتبه‌های علمی را بسیجی‌ها کسب کرده‌اند و بسیجیان چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ ورزشی و اقتصادی برنامه‌های پرباری را ارائه داده‌اند.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی بیان کرد: خودروهای جهادی در طول تابستان در مناطق محروم حضور پیدا کردند و به عنوان یار کمکی به مردم محروم منطقه خدمات رساندند.

وی با اشاره به نقش حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها اظهار کرد: نقش حلقه‌های صالحین بسیار خاص و حساس است و یکی از شاخصه‌های مهم بسیج تشکیل حلقه‌های بصیرتی و معرفتی صالحین است.

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه این حلقه‌ها با هدف ارتقای سطح تربیتی و آموزشی اعضا و مقابله با جنگ نرم دشمن تشکیل می‌شود، افزود: اکنون در تمام پایگاه‌ها این حلقه‎ها تشکیل شده و آغاز به فعالیت کرده‌‌اند و هر حلقه متشکل از 22 نفر است.

حسینی با اشاره به اینکه در دامغان 92 پایگاه شهری و روستایی وجود دارد، افزود: همان‎گونه که بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس مقابل جنگ سخت ایستادند، اکنون بسیج در ایجاد حماسه و خدمت به نظام و مردم پیشتاز هستند.

فرمانده سپاه دامغان گفت:‌ برپایی نمایشگاه راه رهایی درباره دغدغه‌های دوره آخرالزمان، یادواره شهدا، جشنواره شعر و سرود عاشورایی، کویرنوردی خانواده بزرگ بسیج، گردشگردی در دامغان، گشت بصیرتی، نشست بصیرتی و نشست‌های توجیهی، مسابقه پیامکی عاشورا، جشنواره غذاهای سنتی، تجلیل از خادمان بسیجی، گشت عملیاتی، چاپ و نشر بنر، مسابقه کتاب‎خوانی، نمایشگاه عفاف و حجاب و جام فوتبال دانشگاهی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/2249/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول