اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور اجرایی استاندار فارس

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس معرفی شد

با حضور مشاور اجرایی استاندار فارس فرشید صفری به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس معرفی شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمود موسوی در جلسه معرفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با اشاره به جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار این بخش اظهار داشت: دیدگاه مدیریت ارشد این استان حضور فراگیر و دانش‌محور روابط عمومی در تمام فعالیت‌ها است و در این راستا نیز بهره‌گیری از نیروی‌های متخصص مجموعه وزارت کشور اولویت و سیاست استاندار فارس به شمار می‌رود.

وی با بیان مشکلات و پیامدهای منفی به‌کارگیری نیروی‌های  غیرمتخصص و خارج از مجموعه افزود: اکنون زمان به‌کارگیری نیروهای متخصص و بومی دستگاه‌ها رسیده و در این زمینه عقلانیت، مدیریت و داشته‌های واقعی است که منجر به روان‌سازی امور جاری می‌شود.

مشاور اجرایی استاندار فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم حوزه روابط عمومی در معرفی و کادرسازی اهداف و ماموریت‌های اصلی دولت گام‌های موفق‌تری داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه اظهار داشت: امیدواریم تا نیروی‌های مفیدی برای دولت تدبیر و امید که همواره مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است باشیم و ما برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است، این جلسه با معرفی فرشید صفری به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس پایان یافت.

این امید می‌رود که در شرایط فعلی روابط عمومی استانداری فارس، دیگر جایی برای نفوذ برخی که خود را اهالی رسانه می‌نمایانند و با اهدافی غیراصولی و خارج از ضوابط تعریف و شناخته شده، سعی در تصرف این بخش را در هر زمان و با هر شرایط دارند، وجود نداشته باشد و در یک چارچوب منطقی و مبتنی بر خروجی اثرگذار تلاش‌ها، تعامل با رسانه‌های فعال و موثر در این استان صورت گیرد.

انتهای پیام/2448/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول