اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر مدیریت‌ها در ایلام به صورت رسمی کلید خورد

جلیلیان جایگزین بهرامی در روابط عمومی استانداری شد

تغییر مدیریت‌ها در ایلام به صورت رسمی کلید خورد، جلیلیان جایگزین بهرامی در روابط عمومی استانداری شد.

جلیلیان جایگزین بهرامی در روابط عمومی استانداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در نخستین ماه‌گرد انتصاب محمدرضا مروارید به عنوان استاندار جدید ایلام نخستین تغییر رسمی در حوزه روابط عمومی استانداری ایلام انجام شد.

مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری ایلام در این باره گفت: جلیلیان به عنوان جایگزین اینجانب در راس اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام قرار گرفته است.

امیر حسین بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی را شکرگزارم که فرصتی را فراهم کرد تا مدتی را به عنوان خدمتگزار و سرباز نظام در حوزه رسانه و روابط عمومی استانداری ایلام انجام وظیفه کنم.

وی ادامه داد: اکنون که مشیت الهی بر این است که در قسمت دیگری انجام وظیفه کنم همچنان به عنوان سرباز ولایت، نظام و انقلاب و با توکل به خداوند متعال خدمتگزار مردم خواهم بود.

این مسئول با تقدیر از همه رسانه‌ها و مطبوعات استان که در این مدت مرا در انجام وظایفم یاری رساندند، اضافه کرد: همچنان از رسانه‌های استان ایلام تقاضا دارم استاندار ایلام را در امر اطلاع‌رسانی یاری داده و همکاری دلسوز برای مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری باشند.

بهرامی تصریح کرد: از خداوند منان عاجزانه در تقصیر انجام وظایفم طلب بخشش می‌کنم.

امیر حسین بهرامی یکی از نیروهای ولایی، ارزشمند، متعهد و انقلابی در حوزه رسانه و مطبوعات بود که در زمان تصدی این مسئولیت منشا‌ء خدمات فراوانی بود.

انتهای پیام/2246/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول