اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز تاکید کرد

تقویت و توسعه مراکز علوم دینی شهرستان‌ها

امام جمعه تبریز بر تقویت و توسعه مراکز علوم دینی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

تقویت و توسعه مراکز علوم دینی شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع) اهر، تقویت و توسعه مراکز علوم دینی برای تحصیل جوانان را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

وی نقش طلاب و جوانان را در ترویج فرهنگ اسلامی و مسائل دینی و معنوی به خصوص در بین جوانان و نوجوانان مهم عنوان کرد و افزود: امیدواریم در این خصوص روحانیون و طلاب جوان تلاشی بیشتر کرده و با مطالعه بیشتر به شبهات جوانان پاسخ دهند و بیش از پیش در خدمت جوانان باشند.

امام جمعه تبریز، موفقیت ایران اسلامی در عرصه جهانی به خصوص توافق اخیر ژنو را مدیون رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم از تیم مذاکره‌کننده برشمرد و افزود: بالاخره با وجود تمام کارشکنی‌ها و تبلیغات و توطئه رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حافظ منافع استکبار در نهایت به حقانیت ملت ایران در برخورداری از انرژی هسته‌ای برای فعالیت‌های صلح‌آمیز صحه گذاشتند.

فرماندار اهر نیز در این جلسه حمایت از برنامه‌های فرهنگی و معنوی را یکی از اولویت‌های شهرستان در جذب جوانان و نوجوانان به مکان‌های فرهنگی برشمرد و گفت: در این شهرستان با تجمیع فعالیت‌های نهادهای فرهنگی و راه‌اندازی کارگروه فرهنگی تلاش داریم با پرهیز از موازی‌کاری برنامه‌های متنوعی را برای علاقمندان در حوزه‌های مختلف فراهم کنیم که در این راستا همکاری بین‌بخشی حوزه علمیه با نهادهای فرهنگی می‌تواند در جذب جوانان به مساجد و نمازهای جمعه و جماعات مؤثر باشد. 

در پایان این برنامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز از توزیع رایگان 30 هزار جلد کتاب در مقاطع سنی مختلف و در زمینه‌های متنوع در مناطق زلزله‌زده شهرهای ارسباران خبر داد.

علی داننده گفت: آمادگی داریم برای راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تجهیز آن‌ها در مناطق زلزله‌زده به منظور بهره‌مندی جوانان و نوجوانان منطقه و ترویج فرهنگ کتابخوانی همچنین فعالیت‌های فرهنگی گام برداریم.

انتهای پیام/60001/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول