اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد

درآمد یک میلیارد ریالی صندوق‌های کمیته امداد در استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از درآمد یک میلیارد ریالی صندوق‌های کمیته امداد در استان بوشهر طی شش ماه گذشته خبر داد.

درآمد یک میلیارد ریالی صندوق‌های کمیته امداد در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در نشست با مدیران کمیته امداد شهرستان‌های بوشهر از اجرای طرح توسعه کمی و کیفی صنادیق صدقات در کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: طرح توسعه کمی و کیفی صندوق‌های صدقات کوچک با هدف بهره‌گیری مناسب از ظرفیت خانواده‌ها، افزایش ضریب نفوذ استان از 32 درصد به 5 درصد و افزایش درآمد از طریق مشترک‌یابی خانگی و صنفی جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به نیازمندان و مددجویان صورت می‌گیرد.

وی افزود: کمک‌های جذب شده از صنادیق صدقات برای جهیزیه، تحصیلی درمانی، بدهی و... هزینه می‌شود.

محبی عنوان کرد: در حال حاضر 86 هزار صندوق کوچک در استان بوشهر فعال است که پیش‌‌بینی می‌شود با اجرای این طرح تا پایان سال این رقم 18 درصد افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: مردم استان با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی عمیق و همچنین توجه به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان همیشه در طرح‌های کمیته امداد مشارکت خوبی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در استان دو هزار و 761 صندوق بزرگ، 1833 صندوق متوسط فعال است و درآمد شش ماهه اول صنادیق 1 میلیارد ریال بوده است که نسبت به موقعیت مشابه رشد 18 درصدی داشته است.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول