اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج در آبادان صورت گرفت

دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شاهد

جمعی از مسئولان شهر آبادان به مناسبت هفته بسیج به دیدار خانواده‌های شهدا رفتند و ضمن قرائت فاتحه رشادت‌های آنان را در طول هشت سال دفاع مقدس گرامی داشتند.

دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرماندار ویژه این شهر به همراه جمعی از مسئولان شهر آبادان در هفته بسیج به دیدار چند تن از خانواده‌های شاهد این شهر رفتند.

ابتدا از منزل شهید اسدالله بهرامی بازدید صورت گرفت، همسر شهید بهرامی در جملاتی همسر خود را وصف کرده و بر مقام شامخ آن شهید بزرگوار تاکید ورزید.

وی که از خادمان اهل بیت و برگزارکنندگان محافل قرآنی در شهر آبادان به شمار می‌رود از نحوه شهادت همسر و برادرش سخن گفت و اظهار کرد: از ابتدایی که نخستین خمپاره بر خاک کشورش نشست وارد جبهه‌ها شد و سپس در تاریخ 17 فروردین ماه سال 61 بدون آنکه آزادی خرمشهر را به چشم ببیند شربت شهادت نوشید.

فرماندار آبادان نیز در سخنانی از درگاه شهدا شفاعت را خواستار شد و آرزو کرد که راه آنان را پر رهرو بماند و جوانان نسل جدید از رشادت‌های آن عزیزان درس‌های زیادی بگیرند.

شهید عباس لامی‌زاده نیز از دیگر شهدایی بود که در بازدید از خانواده‌های شاهد، به مادر بزرگوار ایشان نیز را سرکشی شد و احوال وی را جویا شدیم.

مادر بزرگوار شهید لامی‌زاده از عشق بی‌حد و حصر به فرزندش  گفت و اینکه جای خالی آن شهید بزرگوار را امروز در پس سال‌ها در خانه خود احساس می‌کند ولی از پرواز آن نوجوان نو رسته ابراز پشیمانی نمی‌کند چرا که نو گل خود را تقدیم انقلاب کرده است.

وی در سخنانی از زحمات ایلخاص‌زاده، فرماندار آبادان تشکر کرد و مشکلات شهری را منوط به فرسودگی شهر آبادان عنوان کرد و از درگاه پروردگار برای مسئولان شهر آبادان آرزوی توفیق کرد و از آنان خواست نسبت به مشکلات شهری همت بیشتری ورزند.

مادر شهید لامی‌زاده از نحوه شهادت فرزندش گفت و عنوان کرد: در جبهه شوش بود که برای دفع حمله عراقی‌ها به خط اول شتافته و مشغول مهمات رسانی به رزمندگان بود که تیر مستقیم تک تیرانداز عراقی به چشم وی اصابت کرد و در دم به شهادت رسید.

شهید محمدرضا نیک‌نژاد، نام پرستوی نوجوانی است که در نو رستگی خود در بمباران شهر بهبهان بر سر کلاس درس به شهادت رسید.

پدر بزرگوار آن شهید از نحوه شهادت محمد رضا بر ما گفت و اینکه چه روزها و لحظات سختی را در آن سال‌ها متحمل شدند.

وی که بازنشستگان آموزش و پرورش است بر ادامه راه شهدا تاکید کرد شهادت فرزندش را پیشکش در راه انقلاب و اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت هفته بسیج، دیدار مسئولان و چند تن از خانواده‌های معظم شاهد در آبادان صورت گرفت.

انتهای پیام/72013/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول