اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد:

30 مددجوی بویراحمدی از خدمات مشاوره ازدواج بهره‌مند شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی بویراحمد از بهره‌مندی 30 زوج جوان مددجوی این شهرستان از خدمات آموزشی مشاوره قبل از ازدواج خبر داد.

30 مددجوی بویراحمدی از خدمات مشاوره ازدواج بهره‌مند شدند

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از شرکت 30 نوعروس و تازه داماد تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای ازدواج خبر داد و گفت: سعی بر این داریم با برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای قبل از ازدواج از بروز برخی عوامل ناخوشایند در زندگی مشترک زوجین جلوگیری کنیم.

این مسئول بیان داشت: توجه به بحث ازدواج از موارد مهم در زندگی بوده که رعایت اصول و ضوابط زندگی هر فرد باید بر مبنای این اصول باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد به توجه و اهمیت دادن به ازدواج در بین جوانان اشاره کرد و گفت: ازدواج در دین مبین اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این نهاد حمایتی نیز همواره با حمایت از زوج‌های مددجو در راستای تحکیم بنیاد خانواده تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد به منظور استحکام و پایه‌گذاری صحیح کانون خانواده علاوه بر کمک‌های مالی بر آن است که با آموزش به خانواده‌های تحت حمایت از جمله زوجین در شرف ازدواج آن‌ها را با سبک زندگی بهتر آشنا کند تا پشتوانه‌ای برای کانون گرم خانواده باشد.

انصاری بیان کرد: در این راستا کمیته امداد شهرستان برای 30 نو عروس و داماد تحت حمایت واجد شرایط یک دوره آموزشی در قالب مهارت‌های زندگی، بهداشت روانی خانواده، آیین همسرداری و احکام زناشویی برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی با دعوت از اساتید و مربیان مرکز بهداشت جهت ارتقای سطح اطلاعات زوجین جوان از آموزش‌های بهداشت فردی و عمومی، بهداشت روانی و همچنین آشنایی با مشکلات و معضلات اجتماعی روزمره، پیشگیری از اعتیاد و آموزش احکام ازدواج بهره‌مند شدند.

این مسئول با بیان این که استقبال از چنین برنامه‌های آموزشی که در راستای تحکیم خانواده برگزار می‌شود، گفت: انتظار می‌رود جامعه هدف با استفاده از چنین جلساتی زندگی آرام و خوبی را شروع کنند.

انصاری با تاکید بر این‌که توجه به محتوای برنامه‌های آموزشی و تربیتی قبل از ازدواج می‌تواند کمک‌کننده خوبی برای جوانان جامعه هدف باشد، گفت: انتظار می‌رود مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با حضور در کلاس‌های آموزشی نهایت استفاده از کلاس‌ها را ببرند. 

انتهای پیام/82011/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول