اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران:

احتراق ناقص بخاری جوان آملی را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران از بروز حادثه احتراق ناقص بخاری نفتی در شهرستان آمل خبر داد و گفت: در این حادثه جوانی 25 ساله راهی بیمارستان شد.

احتراق ناقص بخاری جوان آملی را راهی بیمارستان کرد

مهین تفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران از وقوع حادثه احتراق ناقص بخاری نفتی در شهرستان آمل خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه جوان 25 ساله آملی دچار مسمومیت شد، خاطرنشان کرد: در پی اعلام احتمال یک مورد مسمومیت با گاز منواکسیدکربن به مرکز پیام آمل، یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل مذکور اعزام شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه پرسنل فوریت‌های پزشکی پس از اقدامات لازم درمانی از قبیل اکسیژن و سرم‌تراپی مصدوم حادثه را به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان آمل منتقل کردند، یادآور شد: در محل حادثه بخاری نفتی موجود بوده که احتراق ناقص آن و احتمال عدم تخلیه صحیح گاز ناشی از آن، حادثه مذکور را رقم زده است.

تفضلی بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما به‌ویژه در مناطق ییلاقی و ارتفاعات استان، توجه به مسائل ایمنی همچون سرویس وسایل گرماسوز، اطمینان از وجود مسیر درست خروج گاز ناشی از اشتعال از اهمیت بالایی برای پیشگیری از بروز مسمومیت با گاز برخوردار هستند، که ضروری است مردم نسبت به رعایت این موارد توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/86013/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول