اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات حوزه‌های علمیه استان بوشهر:

برپایی نماز جمعه تحقق آرزوی چندین ساله مردم بخش ریز است

مدیر خدمات حوزه‌های علمیه استان بوشهر گفت: برپایی نماز جمعه تحقق آرزوی چندین ساله مردم بخش ریز است.

برپایی نماز جمعه تحقق آرزوی چندین ساله مردم بخش ریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید احمد احمدی‌پور صبح امروز در نشست هماهنگی معرفی امام جمعه بخش ریز اظهار داشت: برپایی نماز جمعه در بخش ریز اتفاقی بزرگ و مهم و تحقق آرزوی چندین ساله مردم در بخش ریز است.

وی با اشاره به مشکلات دوران طلبگی و سختی‌های زندگی در لباس طلبگی یادآور شد: طلبه به عشق تحصیل و آموختن دانش، مرارت‌ها را در حوزه علمیه، به جان می‌خرد.

مدیر خدمات حوزه‌های علمیه استان بوشهر افزود: اکنون 14 سال است که سختی‌های این قشر را با گوشت و پوست خود لمس می‌کنم؛ طلبه با نان خشک می‌سازد اما درس را رها نمی‌کند.

وی انتظارات معنوی مردم از امام جمعه را بالا دانست و گفت: دید مردم به امام جمعه، همان دیدی است که به بزرگان دین و ائمه(ع) دارند لذا امام جمعه باید نهایت دقت را در رفتار، گفتار و کردار خود داشته باشد تا شان و جایگاه امامت جمعه همواره در نزد مردم حفظ شود.

امام جمعه در حال انتصاب بخش ریز نیز در سخنانی، برپایی نماز جمعه در ریز را مایه مسرت و خوشحالی دانست.

حجت‌الاسلام محمد نصیری‌تبار از امامت جمعه به عنوان مسئولیتی بسیار خطیر یاد کرد و افزود: جایگاه امام جمعه در نزد مردم بسیار رفیع است و امام جمعه باید با مسئولیت‌پذیری و تلاش فراوان، نگاه مثبت مردم را به این جایگاه حفظ کند.

وی انتظارات مردم از امام جمعه را بیش از سایر مجموعه‌ها و نهادها دانست و تاکید کرد: جایگاه امام جمعه به دلیل نزدیک بودن به جایگاه ولایت، دارای اهمیت زیادی است و امیدوارم بتوانیم با همکاری آحاد مردم و مسئولین این مسئولیت سنگین را با سعادت و سربلندی به انجام رسانیم.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول