اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

موفقیت مذاکرات هسته‌ای نتیجه استقامت ملت و هدایت‌ ولی‌فقیه است

استاندار البرز گفت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با کشورهای غربی نتیجه صبر و استقامت ملت ایران و هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب است.

موفقیت مذاکرات هسته‌ای نتیجه استقامت ملت و هدایت‌ ولی‌فقیه است

سیدطاهر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر که بحث فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان در مجامع بین‌المللی از جمله آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شورای امنیت سازمان ملل و محافل دیگر مطرح شده، کشورهای غربی تلاش کردند تا جلوی توسعه و پیشرفت ایران و دست‌یابی مردم ما به حقوق مسلم خود را بگیرند.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها مردم ما با تحمل سختی‌ها، زورگویی‌ها و مانع‌تراشی‌های دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها رژیم اشغالگر قدس، حتی یک قدم از حقوق مسلم خود کوتاه نیامد و صبورانه در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب ایستادگی و استقامت کرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: در این دوران کشورهای غربی تهدید ملت ایران را به اوج خود رسانده و با اعمال تحریم‌های مغرضانه به ویژه در حوزه اقتصادی برای مایوس کردن مسئولان و مردم ما توطئه می‌کردند.

طاهری گفت: غربی‌ها تصور می‌کردند که مردم ما با تهدید و هیاهو میدان مبارزه را خالی می‌کنند، اما صبر و استقامت آنها به ویژه در حوزه تحقق اهداف صلح‌آمیز هسته‌ای وقتی در کنار هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت، پیروزی بزرگ دیگری را نصیب ایران اسلامی کرد.

وی تاکید کرد: بنابراین دلیل اصلی موفقیت دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات اخیر با 1+5 صبر و استقامت ستودنی مردم ایران و هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است.

نقش مهم شهدای هسته‌ای در تحقق حقوق ایران

استاندار البرز با اشاره به توسعه علمی کشور و تلاش نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور برای تحقق اهداف علمی اظهار داشت: کشورهای غربی با اعمال تحریم‌ها تلاش داشتند تا ایران را از دست‌یابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای محروم کنند، اما جوانان کشورمان با اتکا به توان داخلی موفقیت‌های بسیاری را رقم زدند و در این زمینه جهادی عمل کردند.

طاهری گفت: در این میان دانشمندان هسته‌ای کشورمان که ناجوانمردانه از سوی تیم‌های ترور سرویس‌های جاسوسی غرب به شهادت رسیدند، نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشته و اگر ایثار، فداکاری و جهاد علمی آنها نبود، امروز تحقق اهداف و حقوق هسته‌ای کشورمان با مشکل روبه‌رو می‌شد.

وی در پایان موفقیت مذاکره‌کنندگان هسته‌ای را گامی مهم در توسعه و پیشرفت کشور توصیف کرد و گفت: به طور قطع این پیروزی نقش مهمی در آینده کشور و تحقق اهداف کلان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول