اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

‌ تیم مذاکره‌کننده ‌حق ایران را در جوامع بین‌المللی حفظ کرد

فرماندار پلدختر گفت: ‌ تیم مذاکره کننده ایران توانست حق جمهوری اسلامی و ملت را در جوامع بین‌المللی حفظ کند.

‌ تیم مذاکره‌کننده ‌حق ایران را در جوامع بین‌المللی حفظ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پلدختر با بیان اینکه اثبات حقانیت ایران، بزرگترین دستاورد توافق هسته‌ای است، اظهار کرد: این موفقیت هسته‌ای را باید به مقام معظم رهبری، ملت ایران و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، تبریک گفت.

وی گفت: خشم و عصبانیت اسراییل نشان دهنده عملکرد موفق تیم مذاکره کننده است و غرب در برابر حق مسلم ملت ایران کوتاه آمد.

رشیدی با بیان اینکه توافق ایران و1+5  صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را ثابت کرد، افزود: توافقات ژنو برگ برنده رونق اقتصادی کشور است.

 رشیدی به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در تایید عملکرد رئیس جمهور و پاسخ به نامه ایشان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما نیز به دولت و هیئت مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم و از تلاش‌های آنان قدردانی و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پایداری، استقامت و انسجام ملی کشورمان موجب شد، جز پذیرفتن توافقنامه برای کشورهای قدرتمند دنیا باقی نگذاشت، افزود: توافق هسته‌ای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در دستیابی به دانش هسته‌ای است که به نظر بزرگترین دستاورد برای ملت ایران به حساب می‌آید.

فرماندار پلدختر توافق ایران و گروه 1+5  را گام بزرگ رو به جلو دانست و گفت: سیاست برد - برد شالوده مذاکرات ژنو بود و  مدیریت هوشمندانه وگفتمان اعتدال عامل موفقیت ایران در این  مذاکرات است.

رشیدی توافق ژنو را یک پیروزی بزرگ برای ملت دانست و افزود: نتیجه صداقت ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته به ثمر نشست و دفاع جانانه از حقوق ملی در مذاکرات ژنو راه را برای طرح مسایل بعدی هسته‌ای و گره‌گشایی کامل از تحریم‌ها باز کرد.

وی تصریح کرد: ایستادگی ایران با بازتاب گسترده‌ای در مجامع جهانی و داخل ایران همراه بوده پافشاری ملت ایران بر حقوق خود مبنی بر حق غنی‌سازی و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای باعث به نتیجه رسیدن این مذاکرات و پیروزی کشور شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران توانست حق جمهوری اسلامی و ملت را در جوامع بین‌المللی حفظ کند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه دولتمردان ایران نیز نشان دادند که از حق ایران در سخت‌ترین شرایط نیز کوتاه نخواهند آمد. گفت: پیروزی هسته‌ای محصول توافق جمعی و عزم ملی و جمهوری اسلامی در توافق هسته‌ای به 1+ 5 به جهان نشان داد که در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای ثابت قدم و استوار است.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول