اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه ساری:

تیم مذاکره‌کننده ایران در ژنو با هوشیاری عمل کرد

فرمانده سابق سپاه ساری با بیان اینکه مذاکرات گروه 1+5 را باید از دیدگاه مثبت نگاه کنیم، افزود: تیم مذاکره‌کننده ایران با درایت و هوشیاری عمل کرد.

تیم مذاکره‌کننده ایران در ژنو با هوشیاری عمل کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، همایش تجلیل از بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ساری شامگاه یکشنبه در پایگاه مقاومت شهیدان عبوری ساری برگزار شد. این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان با حضور جوانان و نوجوانان ساروی برگزار شد.

در این همایش از سوی فرمانده سابق سپاه ساری نتیجه مذاکرات 1+5 در ژنو با پرسش و پاسخ بسیجیان مورد تحلیل قرار گرفت.

فرمانده سابق سپاه ساری در این همایش با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه امروزی به واسطه رشادت‌های شهیدان دوران دفاع مقدس به‌ دست آمده است، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای نشان دادن وحدت و ولایت‌پذیری بسیجیان است.

عظیم وریجی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم نتیجه مذاکرات 1+5 را مورد قضاوت قرار دهیم، افزود: امیدواریم زندگی آیندگان ما با این مذاکرات لطمه نخورد.

وی با بیان اینکه بیش از 400 نیروگاه کشور آمریکا از اورانیوم غنی‌شده استفاده می‌کنند، بیان کرد: 80 درصد صنعت کشور فرانسه از طریق اورانیوم غنی‌شده در گردش است.

وریجی، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم و قانونی ملت ایران دانست و متذکر شد: اورانیوم غنی‌ شده در صنعت نیروگاهی و مراکز تحقیقاتی از تأثیر بسیار مفیدی برخوردار است.

وی بیان داشت: کشورهای غربی از وجود حکومت اسلامی در ایران هراس دارند و به بهانه‌های مختلف می‌خواهند مردم این کشور اسلامی را از پای دربیاورند.

وریجی با بیان اینکه ترور شخصیت‌های علمی و مذهبی ایران اسلامی در دستور کار منافقان قرار دارد، اظهار داشت: دشمن با فشارهای اقتصادی سعی بر تحت فشار قرار دادن ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مذاکرات گروه 1+5 را باید از دیدگاه مثبت نگاه کنیم، افزود: تیم مذاکره‌کننده ایران با درایت و هوشیاری عمل کرد.

فرمانده سابق سپاه ساری، یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها را متکی شدن به تولیدات داخلی عنوان کرد و اظهار داشت: ایران با متکی شدن به تولیدات داخل می‌تواند از مشکلات اقتصادی جامعه رهایی پیدا کند.

وریجی به حضور مؤثر روحانیون در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: روحانیون و بسیج پشتوانه کشور است.

این مسئول با بیان اینکه نتیجه مذاکرات اخیر به کام کشورهای اروپایی و غربی تلخ بود، بیان داشت: نباید در برابر دشمنان نظام اسلامی ضعف نشان دهیم.

وریجی با اشاره به اینکه بسیج باید از زمان حال زندگی خود آگاهی کامل داشته باشد، یادآور شد: مقابله با دشمن بدون هیچ‌گونه اطلاعات و آگاهی شکست را به همراه دارد.

فرمانده سابق سپاه ساری با تأکید بر اینکه بسیجیان مدافع ارزش‌های دینی و انقلابی کشور باشند، بیان داشت: حفظ ارزش‌های دینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وریجی با بیان اینکه خانواده و جامعه در بدحجابی دختران و پسران تأثیرگذار هستند، اضافه کرد: مسئولان به وضعیت حجاب جامعه‌ اسلامی بیشتر توجه کنند.

وی به مشکلات و موانع موجود بر سر راه ازدواج جوانان اشاره کرد و اذعان داشت: باید ریشه مشکلات ازدواج جوانان شناسایی و با برنامه‌ریزی مناسب برطرف شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم بسیجیان و پیشکسوتان بسیجی از سوی حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ساری تجلیل شدند.

انتهای پیام/86003/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول