اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در «بالاده» کازرون صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش سران عشایر طایفه «فارسیمدان»

به مناسبت هفته بسیج، نخستین همایش بزرگ معتمدان و سران عشایر طایفه «فارسیمدان» در کانون فرهنگی بخش «بالاده» کازرون برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش سران عشایر طایفه «فارسیمدان»

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، فرمانده سپاه بسیج مقاومت ناحیه عشایری فارس امشب در حاشیه همایش بزرگ معتمدان و سران عشایر طایفه «فارسیمدان» که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج ناحیه عشایری این استان در کانون فرهنگی بخش بالاده کازرون برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره یک‌هزار و 200 شهید به خون خفته جامعه عشایری طی سخنانی، اظهار داشت: این همایش به منظور حفظ وحدت در میان جامعه غیور عشایری و نیز بیعت مجدد آنان با نظام اسلامی و ولایت فقیه برگزار شد.

بهروز صادقی در ادامه به برنامه‌های در حال اجرای ناحیه مقاومت بسیج سپاه عشایری فارس در طول هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در طول این هفته افزون بر 70 برنامه فرهنگی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی در سطح فارس توسط بسیجیان سپاه عشایری این استان برگزار می‌شود.

وی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های این استان، حضور میقات صالحین با لباس محلی در نماز جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عشایری، برگزاری مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای عشایری و برگزاری یادواره عشایری را از برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه عشایری این استان در هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری فارس از اعزام اکیپ‌های پزشکی به طور رایگان در میان جامعه عشایری سیار چادرنشین این استان در طول هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: در طول این هفته چند پروژه اقتصاد مقاومتی، چهار سوله ورزشی صالحین در شهرهای قیروکارزین، فسا، کهمره سرخی و فیروزآباد و پایگاه مقاومت امام محمد باقر(ع) در حوزه عشایری پاسارگاد توسط این ناحیه به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی برگزاری همایش‌های معتمدان ایلات و طوایف عشایر استان فارس و چند برنامه متنوع دیگر را از دیگر برنامه‌های در حال اجرای هفته بسیج امسال عنوان کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری یادواره بزرگ شهدای عشایری استان فارس در 9 دی به پاسداشت این روز در شیراز خبر داد و اذعان داشت: در این راستا هفت کمیته برای کارهای اجرایی و برنامه‌ریزی این یادواره در سپاه ناحیه عشایری فارس تشکیل شده است.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول