اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران مطرح شد

توضیحات مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در خصوص حواشی بازی با پارسه

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص بازی تیمش مقابل پارسه تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در خصوص حواشی بازی با پارسه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا سدید عصر امروز پیرامون اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در دیدار تیم‌های آلومینیوم المهدی و پارسه تهران از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این اتفاق را از جانب هرکس و وابسته به هر تیمی که رخ داده باشد به شدت محکوم می‌کنم و این رخداد به هیچ وجه شایسته یک دیدار فوتبال نبود.

وی با بیان اینکه نبود نیروی امنیتی لازم و کافی در محل ورزشگاه سبب افزایش درگیری‌ها شد، ادامه داد: علاوه بر اینکه به خوبی جداسازی هواداران صورت نگرفته بود، نظارتی نیز بر عملکرد هواداران به ویژه تیم میزبان وجود نداشت و همین امر باعث شده بود تا هواداران تیم آلومینیوم از امنیت کافی برخوردار نباشد و پس از بروز خوشحالی از به ثمر رسیدن گل به ناگاه شاهد هجوم هواداران تیم پارسه بودیم که هرچه تلاش بر توقف این درگیری شد، متأسفانه بازهم این درگیری‌ها در پایان بازی تداوم داشت.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تمجید از عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم در این دیدار، خاطرنشان کرد: به خوبی توانستیم در این بازی سه امتیاز لازم را بگیریم و بازیکنان دستورات کادرفنی را به اجرا درآورده و توانستند در این برهه حساس امتیاز لازم و مدنظر را به دست آورند.

سدید در پایان با اشاره به اینکه تیم فوتبال آلومینیوم المهدی نشان داد لیاقت حضور در جمع تیم‌های مدعی را دارد، اظهار امیدواری کرد که با تداوم روند موفقیت‌آمیز خود در بازی آینده تا تعطیلات نیم فصل بتوانیم نتایج لازم را گرفته و در نیم فصل دوم با تقویت پست‌های مورد نیاز کادرفنی به انتظارات هواداران جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول