اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ برتر والیبال

شکست سنگین تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان مقابل شاگردان کارخانه

تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان از هفته دوم لیگ برتر والیبال مقابل تیم باریج اسانس کاشان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

شکست سنگین تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان مقابل شاگردان کارخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال عصر امروز از ساعت 45: 17 دقیقه دو تیم آلومینیوم بندرعباس و باریج اسانس کاشان در سالن تختی بندرعباس به مصاف هم رفتند.

آلومینیوم که در هفته اول این مسابقات در تبریز سه بر صفر مغلوب شهرداری این شهر شده بود در این مسابقه نیز با ترکیب بازیکنان جوان و سال گذشته خود به میدان رفت.

آلومینیوم در این بازی، بازیکنانی همانند فرهاد صال‌افزون و جواد حسین‌آبادی بازیکنان تیم ملی امید و جوانان به میدان رفت.

اما در آن سوی میدان باریج اسانس کاشان که در این فصل با مربیگری کارخانه نادی، مهدوی و غفور را به خدمت گرفته و یکی از امیدهای قهرمانی است، روبروی آلومینیوم هرمزگان قرار گرفت.

در این بازی که با استقبال حدود دو هزار نفری تماشاگران روبرو شد در ست نخست آلومینیوم تا تایم اوت فنی اول پا به پای حریف کاشانی خود که بازی اولش را برده بود، پیش رفتند.

در تایم اوت دوم نیز دو تیم با نتیجه 13 بر 16 به سود باریج اسانس به استراحت پرداختند.

این اختلاف تا امتیاز 20 حفظ شد که پس از آن آلومینیوم در امتیاز 23 موفق شد، اختلاف امتیاز را به صفر رساند که سرانجام باریج اسانس این ست را با حساب 25 بر 23 به سود خود به پایان رساند.

در ست دوم نیز دو تیم تا امتیاز دهم شانه به شانه هم پیش رفتند تا اینکه تیم باریج اسانس فاصله خود را با تیم میزبان از امتیاز 20 به شش امتیاز رساند.

این ست با اختلاف یاد شده در امتیازات به پایان رسید و تیم آلومینیوم این ست را نیز با امتیاز 19 بر 25 به حریف خود واگذار کرد.

آلومینیوم با وجود اینکه ست سوم را خوب آغاز کرد و حتی تا امتیاز 10 از حریف خود جلو بود که سرانجام این ست را نیز با نتیجه 25 بر 22 واگذار کرد تا طی دو بازی خود حتی موفق به پیروزی در یک ست نیز نشود.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول