اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

فرصت جبران داریم/برای کسب امتیاز به گچساران می‌رویم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: به ادامه مسابقات لیگ یک امیدوار هستیم و هنوز فرصت برای جبران وجود دارد.

فرصت جبران داریم/برای کسب امتیاز به گچساران می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا سدید ظهر امروز با اشاره به اینکه مسابقات لیگ یک در فصل جاری از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تمامی تیم‌ها از قدرت برابری برخوردار بوده و سایه به سایه یکدیگر حرکت کرده و نمی‌توان پیش از بازی پیش‌بینی کرد که چه تیمی پیروز از میدان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال آلومینیوم با هدف صعود به لیگ برتر و حفظ اعتبار فوتبال هرمزگان وارد مسابقات لیگ یک شده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی دلایل از جمله بدشانسی‌ها مانع از رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، شد که در ادامه فصل به جبران آن امیدواریم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان خاطرنشان کرد: به بازیکنان خود اعتماد و اعتقاد دارم و امیدوارم هرچه زودتر تیم آلومینیوم به شرایط مطلوب مدنظر هواداران و مسئولان دست یابد تا بتوانیم به قول خود عمل کنیم.

سدید با تمجید از عملکرد یورگن گده در تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم، اضافه کرد: از زمان سپردن هدایت تیم فوتبال آلومینیوم به گده شاهد طراوت و شادابی در بین بازیکنان و عملکرد مناسب تیم علی‌رغم شکست برابر البدر بندر کنگ بودم که با گذشت زمان تیم هماهنگ‌تر می‌شود و به شرایط ایده‌آل دست می‌یابد.

وی دیدار برابر نفت و گاز گچساران را سخت و دشوار دانست و عنوان کرد: برای گرفتن امتیاز به گچساران رفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و حساب‌شده با دست پر به بندرعباس بازگردیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان از هواداران خواست با تداوم حمایت‌های خود تیم فوتبال آلومینیوم را در رسیدن به شرایط و فرم ایده‌آل یاری کرده و سبب بازگشت زردپوشان هرمزگانی به لیگ برتر شوند.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات هفته نهم لیگ دسته یک کشور 19 آبان ماه ساعت 14:45 در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول