اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان:

آلومینیوم هرمزگان به مهاجم نیاز دارد / «البدر» بر روی بازی تمرکز داشت

مدیر فنی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه این تیم به مهاجم نیاز دارد، گفت: تیم فوتبال «البدر کنگ» در بازی امروز به کسب سه امتیاز بازی تمرکز کرده بود.

آلومینیوم هرمزگان به مهاجم نیاز دارد / «البدر» بر روی بازی تمرکز داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یورگن گده عصر امروز در نشست مطبوعاتی بازی فوتبال آلومینیوم هرمزگان و البدر کنگ که با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید، اظهار داشت: من در این بازی و مصاحبه به عنوان سرمربی و یا مربی حاضر نشده‌ام و به عنوان مدیر فنی تیم آلومینیوم هرمزگان صحبت می‌کنم.

وی با بیان اینکه از بازیکنان در این بازی راضی نیستیم، افزود: در این بازی علاوه بر بازی نامناسب، بدشانسی‌های زیادی نیز آوردیم که سه امتیاز این بازی را که برای ما اهمیت زیادی داشت را از دست دادیم.

مدیر فنی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، اضافه کرد: البته تیم فوتبال «البدر کنگ» پس از دو باخت اخیرش با تمام قوا در این بازی روبروی آلومینیوم ظاهر شد و به نظر می‌آمد تمرکز زیادی برای برد در این دیدار داشت که به نتیجه نیز رسید.

گده، با بیان اینکه تیمش بازی بد نیمه نخست را با بازی خوب در نیمه دوم به نحوی جبران کرد، بیان داشت: هرچند نتیجه نیمه اول تا پایان بازی باقی ماند، اما تیم آلومینیوم هرمزگان در نیمه دوم بازی متفاوتی را به نمایش گذاشت، اما البدر در این نیمه بازی را بست و مانع از گلزنی و تغییر نتیجه شد؛ هرچند ما فرصت‌هایی نیز داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تیم آلومینیوم، تقریباً در بازی‌سازی مشکلی ندارد، اضافه کرد: برای تبدیل موقعیت‌ها و توپ‌های اطراف محوطه هجده قدم به گل و نتیجه، این تیم نیازمند یک مهاجم خوب است.

مدیر فنی تیم آلومینیوم هرمزگان در پاسخ به سئوالی که آیا تاکنون پیشنهاد مربیگری این تیم به وی شده است و یا در صورت پیشنهاد واکنش به این موضوع چیست؟ گفت: الان زمان مناسبی برای پاسخگویی به این جور سئوالات نیست.

گده، یادآور شد: من تا زمانی که با این تیم قرار داد دارم هرچه در توان دارم برای موفقیت آلومینیوم به کار می‌بندم تا شاهد موفقیت این تیم باشیم.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تا قبل بازی با البدر که هفتمین بازی این تیم به حساب می‌آید، با شش امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت و در این هفته علاوه بر انجام سایر بازی‌ها کماکان در این رده باقی ماند.

گل‌‌های بازی امروز را جعفر بذری در دقیقه 18 برای آلومینیوم و عیسی آل‌کثیر و نبی ساکی به ترتیب در دقایق 44 و 70 برای «البدر کنگ» به ثمر رساندند.

تیم آلومینیوم هرمزگان که در فصل گذشته، سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارد، در هفته‌های قبل از آغاز فصل جاری با تغییر یک باره کادر مدیریتی در راس باشگاه روبرو شد.

عباس سرخاب که در زمان تعویض مدیران این باشگاه توسط مدیر عامل جدید، به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان کار خود را آغاز کرد، طی روزهای گذشته توسط مدیر عامل این باشگاه عزل شد.

همچنین در برخی از محافل زمزمه‌هایی پیرامون مدیریت فعلی باشگاه نیز به گوش می‌رسد.

یورگن‌ گده نیز از زمان مدیریت سابق و حتی نیم فصل دوم لیگ برتر به همراه پرویز مظلومی و آتیلا حجازی به آلومینیوم هرمزگان آمد، که پس از انتصاب عباس سرخاب به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم یورگن گده نیز کار خود را به همراه سرخاب در این تیم جنوبی ادامه داد.

انتهای پیام/88001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول