اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج افتتاح شد

کلانتری سلمان‌آباد با 650 میلیون تومان

همزمان با هفته بسیج، کلانتری 17 سلمان‌آباد اردبیل با 650 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

کلانتری سلمان‌آباد با 650 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل عصر امروز در آیین افتتاح کلانتری 17 سلمان‌آباد اظهار داشت: این دومین کلانتری بعد از کلانتری حافظ اردبیل است که با عنوان اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا و با مبلغ 650 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

کاظم دبیر تصریح کرد: 250 میلیون تومان از این مبلغ از محل صرفه‌جویی اعتبار داخلی است که برای تکمیل آن هزینه شده است.

وی هدف از اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا در کلانتری‌ها را تکریم مردم توسط ناجا اعلام کرد.

دبیر خاطر نشان کرد: ‌اصلاح بهبود کیفیت خدمات‌رسانی، راهنمایی مناسب ارباب رجوع، کیفیت خدمات بهتر، ارائه مشاوره‌های مناسب و در محیط مناسب فرآیند پاسخگویی مطلوب و همچنین رعایت حقوق شهروندی از اهداف احداث این نوع کلانتری‌ها با طرح مکنا است.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: راه‌اندازی کلانتری‌ها در مناطق مختلف شهر اردبیل نه تنها بار روانی و امنیتی جامعه را ارتقا می‌دهد بلکه فضا را برای افراد متخلف ناامن کرده و به ثبات امنیت داخل شهر کمکی مؤثر می‌شود.

وی بیان کرد: شهرستان اردبیل جزء مناطق با امنیت بالای کشور است که همه باید سعی کنیم جایگاه ممتاز اردبیل را در این زمینه حفظ کرده و حتی آن را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز از اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا در سایر کلانتری‌های مرکز استان خبر داد.

سردار ابراهیم کریم‌‌خانی یادآور شد: کلانتری 18 کارشناسان، 12 سبلان و کلانتری 13 و پلیس راهور در شهرک کوثر از طرح‌های نیروی انتظامی استان است که برای اصلاح الگوی خدمات‌رسانی در شهر اردبیل اجرا می‌شود.

وی از ارائه این خدمات در سایر شهرستان‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اصلاح فرآیندها، ایجاد فضای رقابتی در کلانتری‌ها با هدف نوآوری و خلاقیت، تلطیف محیط کاری و خوشایند سازی از اهداف اجرای طرح‌های خدمات‌رسانی به مردم در نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول