اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

کلانتری‌های خراسان‎جنوبی از نظر سلامت اداری در صدر کشور قرار دارند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: کلانتری‌های استان از نظر سلامت اداری در جایگاه خوبی قرار دارند و رتبه نخست کشور را از این لحاظ به خود اختصاص داده‌اند.

کلانتری‌های خراسان‎جنوبی از نظر سلامت اداری در صدر کشور قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار خلیل واعظی، صبح امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس خراسان جنوبی در بیرجند، اظهار داشت: امنیت و آبادانی کشور با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند.

وی ادامه داد: هرجا امنیت وجود داشته باشد آبادانی نیز بوده و هر جامعه‌ای که از نعمت امنیت و آسایش برخوردار نباشد آبادانی و توسعه در آن رخ نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: امنیت داخلی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه هر کشور محسوب می‌شود.

واعظی با بیان این‌که از دیدگاه اسلام نیز امنیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های یک جامعه است، ادامه داد: امام علی‌(ع‌‌‌‌) در این باره می‌فرمایند: "بهترین وطن، شهری است که مردم در آن احساس امنیت کنند و بدترین جامعه، شهری است که در آن احساسی ناامنی وجود داشته باشد".

وی گفت: نیروی انتظامی، گستره فراوان دارد و تمام آحاد جامعه اعم از شهری و روستایی و پیر و جوان از خدمات نیروی انتظامی بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این‌که حفظ امنیت از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود، گفت: نیروهای انتظامی همیشه و در تمامی نقاط دور و نزدیک حضور فعال دارند.

واعظی یادآور شد: در سال جاری جمعی از اساتید دانشگاه وضعیت سلامت کلانتری‌های کشور را مورد بررسی قرار دادند، که بر اساس این پژوهش کلانتری‌های خراسان جنوبی از لحاظ سلامت اداری در صدر کشور قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: در بین 10 سازمان دیگر به جز آموزش و پرورش و دفاتر اسناد رسمی، نیروی انتظامی از دیدگاه مردم بهتر بوده و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بخشی از مردم که به کلانتری‌ها مراجعه داشته‌اند نمره سلامت بالایی به ماموران انتظامی و کلانتری داده‌اند.

انتهای پیام/69017/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول