اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیازآذری:

مذاکرات ژنو پیروزی عزتمندانه ایران است

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: توافق مذاکرات ژنو سه نشان از پیروزی عزتمندانه ملت ایران دارد.

مذاکرات ژنو پیروزی عزتمندانه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، حسین نیازآذری امروز در جلسه علنی مجلس پیروزی و توافق هسته‌ای مذاکرات ژنو سه را به رهبری انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید و مردم جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

نیازآذری پیروزی و توافق هسته‌ای را دستاورد ملت مقاوم ایران اسلامی و همت مجدانه دستگاه دیپلماسی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام دانست و حمایت خود را از روند مذاکرات و توافق هسته‌ای اعلام کرد.

عضو خانه ملت با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند مذاکرات ژنو سه و به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ایران توسط جامعه جهانی ابراز امیدواری کرد: گام‌های اعتمادساز ایران همراه با برنامه غنی‌سازی منجر به توسعه و تقویت فعالیت‌های علمی، صنعتی و اقتصادی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضع عزت‌مندانه و نرمش قهرمانانه دستگاه دیپلماسی کشور همراه با مقاومت و ایستادگی مردم موجب دستیابی به فرصت‌های اعتمادساز در عرصه بین‌المللی شده است. 

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برداشتن تحریم‌ها و توقف تحریم‌های بیشتر را از اقدامات ارزنده دولت در 100 روز فعالیت برشمرد و خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مردم بابل حامی فعالیت‌ها و برنامه‌های کلان دولت تدبیر و امید هستم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول