اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

مسابقات دوچرخه‌سواری بسیجیان در بشرویه برگزار شد

مسئول برنامه‌های ورزشی ستاد هفته گرامیداشت بسیج بشرویه گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج مسابقه دوچرخه‌سواری بسیجیان در این شهرستان برگزار شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری بسیجیان در بشرویه برگزار شد

ابراهیم کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به مسابقات دوچرخه‌سواری هفته بسیج، اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از 50 نفر برگزار شد.

وی ادامه داد: در طول هفته گرامیداشت بسیج ورزشکاران بسیجی شهرستان بشرویه از پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران در برنامه‌های مختلف ورزشی پیش‌بینی شده شرکت خواهند داشت.

مسئول برنامه‌های ورزشی ستاد هفته بسیج بشرویه از برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال در طی این هفته خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات دو استقامت نیز از دیگر برنامه‌های ورزشی اجرایی است.

کاظمی بر ارتقای سطح شادابی و نشاط بسیجیان همپای آموزش اصول رزمی و دفاعی تاکید کرد و متذکر شد: به همین منظور همایش‌های مختلف پیاده‌روی و کوهپیمایی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج بشرویه برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: ترویج بیش از پیش فرهنگ ناب بسیجی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

مسئول برنامه‌های ورزشی ستاد هفته بسیج بشرویه افزود: فراهم آوردن فضایی سالم و شاداب برای تفریح جوانان نظیر برگزاری برنامه‌های ورزشی مختلف در هفته بسیج علاوه بر ارتقا وضعیت جسمانی آنان تاثیر مثبت و سازنده‌ای بر ذهن و نگرش آنان خواهد گذاشت.

انتهای خبر/69006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول