اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان:

توجه ویژه به سیاست‌های کلان کمیته امداد اولویت مدیران امداد هرمزگان است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان گفت: توجه ویژه به اهداف و سیاست‌های کلان کمیته امداد از جمله ملاحظات اجرایی مجموعه مدیران امداد هرمزگان است.

توجه ویژه به سیاست‌های کلان کمیته امداد اولویت مدیران امداد هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی موصلی صبح امروز در جلسه شورای اداری این نهاد اظهار داشت: هرمزگان دارای 13 شهرستان، 38 بخش، 85 دهستان و 2 هزار و 281 آبادی بوده که از این تعداد یک‌هزار و 852 آبادی دارای سکنه است.

وی به اهم ملاحظات اجرایی مجموعه مدیران امداد استان اشاره و افزود: توجه ویژه به اهداف و سیاست‌های کلان کمیته امداد امام، اهتمام ویژه همه سطوح مدیریتی و کارشناسی استان به محورهای تعیین شده در شعار سال امداد، شناسایی ظرفیت‌های مرتبط به امداد استان و تلاش در راستای بهره‌گیری هر چه مطلوب‌تر از این ظرفیت‌ها و اهتمام در تدوین برنامه‌های عملیاتی با لحاظ شاخصه‌های استانی و منطبق بر سیاست‌های کلی امداد از جمله ملاحظات اجرایی مجموعه مدیران امداد هرمزگان است.

موصلی ادامه داد: کمیته امداد هرمزگان در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برداشته که موجب شده افتخارات و توفیقات زیادی حاصل شود که از جمله آن می‌توان به انتخاب امداد هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های برتر توسط مقام سرپرستی در دو سال اخیر، انتخاب امداد استان به عنوان یکی از استان‌های برتر در سرفصل‌های توسعه مشارکت‌های مردمی، دستاوردهای حاصله از انعقاد تفاهم‌نامه‌های دو جانبه و چند جانبه، انتخاب استان به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق در عرصه اشتغال از سوی استانداری، انتخاب استان به عنوان دستگاه نمونه در راستی آزمایی اشتغال در سال 91 استان، انتخاب استان به عنوان دستگاه نمونه در جشنواره شهید رجایی سال‌جاری استان و کسب رتبه بسیار خوب در تحویل حساب‌های مالی سال 91 اشاره کرد.

موصلی در پایان به وضعیت کارکنان امداد استان به تفکیک مدرک تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار نفر از کارکنان دارای مدرک کارشناسی ارشد، 94 نفر دارای کارشناسی، 113 نفر دارای مدرک کاردانی، 134 نفر دارای دیپلم و 41 نفر زیر دیپلم هستند.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول