اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه شمالغرب:

تیم هسته‌ای ایران حقانیت نظام را به دنیا نشان داد

فرمانده قرارگاه شمالغرب گفت: تیم هسته‌ای ایران موفق شد حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دهد و این امر با وجود تمام فشارها و کارشکنی‌هایی بود که رژیم صهیونیستی در این مذاکرات داشتند ولی این کار بزرگ انجام شد.

تیم هسته‌ای ایران حقانیت نظام را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر حشمت‌الله ملکیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مسجد امیرالمومنین ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در سایه انقلاب اسلامی بود که ارزش کار امام حسین (ع) را درک کردیم.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به تأسی از قیام امام حسین (ع) بود که دلاور مردان ایران اسلامی در مقابل زورگویان و دشمنان ایستاده و تن به ذلت ندادند.

ملکیان ابراز داشت: به لطف خداوند متعال پیروزی نصیب ایران اسلامی شد و رزمندگان در طول انقلاب و به تاسی از قیام عاشورا در برابر تمام ناملایمات ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: صبح امروز استکبار بعد از تمام کینه‌توزی‌ها در مقابل حقانیت ایران اسلامی تسلیم شدند.

ملکیان اذعان داشت: تیم هسته‌ای ایران موفق شد حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به مردم نشان دهد و این امر با وجود تمام فشارها و کارشکنی‌هایی بود که رژیم صهیونیستی در این مذاکرات داشتند ولی این کار بزرگ انجام شد.

وی متذکر شد: تمام موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه قرآن، نور قرآن و تمسک به قرآن و ائمه اطهار (ع) است که امروز ایران اسلامی قدرتمندانه‌تر از هر روز در مقابل استکبار ایستاده و با وجود تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی پای میز مذاکره نشست و دشمنان فهمیدند کاری از دستشان بر نمی‌آید.

ملکیان ادامه داد: به نعمت انقلاب اسلامی و حرمت قرآن و با توکل بر خدا بر تمام مشکلات پیروز شده و این مملکت زیر سایه امام زمان (ع) و به فضل پروردگار باقی خواهد ماند.

در ادامه این مراسم منصور آقا محمدی مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: آذربایجان غربی سجده‌گاه رزمندگانی بوده که هشت سال جانانه و مردانه ایستادگی کردند.

وی تاکید کرد: پرچم قرآنی جمهوری اسلامی ایران تیری بر چشمان دشمنان است.

آقا محمدی با بیان اینکه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آغاز به کار کرد، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز 250 قاری و 700 حافظ قرآن شاخص و برجسته کشور را به جامعه معرفی کرده است.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول