اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس:

جهان‌بخش صادقی افتخار ایران اسلامی در جهان شد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: جهان‌بخش صادقی طی مدت 40 سال زندگی با معلولیت توانست افتخار ایران اسلامی در جهان شود.

جهان‌بخش صادقی افتخار ایران اسلامی در جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور در مراسم نکوداشت جهان‌بخش صادقی شخصیت این هنرمند نقاش را نماد تلاش و همت با وجود معلولیت 85 درصدی عنوان کرد که طی مدت 40 سال زندگی با معلولیت توانست افتخار ایران اسلامی در جهان شود.

وی افزود: این معلول با همه مشکلات دوران زندگی خود توانست با توکل بر خدا و احساس توانمندی بیش از هزاران اثر نقاشی را با هنر خارق‌العاده خلق کند و در عرصه هنر همیشه جاودانه بماند.

محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان نیز صادقی را از افتخارات استان کرمان و سیرجان عنوان کرد و گفت: شخصیت این معلول به همگان یادآور شد که می‌توان با همه مشکلات به کشور و جامعه خدمت کرد و خلق آثار این هنرمند نامی افتخار جامعه بشری است.

وی افزود: سیرجان به وجود بزرگانی همچون طاهره صفارزاده بانوی نمونه جهان اسلام و باستانی‌پاریزی و جهانبخش صادقی افتخار می‌کند و حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در این مراسم قدردانی از چهره‌های افتخارآفرین در عرصه هنر است.

در پایان مراسم نکوداشت جهان‌بخش صادقی، معلولان سیرجانی و مداحان اهل بیت در سوگ حضرت امام حسین (ع) سوگواری کردند و یاد و خاطره جهان‌بخش صادقی را گرامی داشتند و پس از پایان مراسم دوستان و شرکت‌کنندگان برای قرائت فاتحه بر مزار وی جمع شدند.

انتهای پیام/80015/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول