اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

تعطیلی باشگاه ورزشی شهرداری لنگرود به خاطر سیاست‌کاری بود

فرماندار لنگرود،گفت: باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرداری لنگرود به دلیل سیاسی‌کاری تعطیل شد و هر گاه ورزش سیاسی شود آسیب می‌بیند.

تعطیلی باشگاه ورزشی شهرداری لنگرود به خاطر سیاست‌کاری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی بعد از ظهر امروز در جمع هیئت‌های ورزشی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود بابیان اینکه لنگرود شهرستانی ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور است، اظهار کرد: در همایش پیاده‌روی خانوادگی بیش از 10 هزار نفر استقبال کردند.

وی افزود: تلاش می‌شود برای رفاه بیشتر خواهران، امسال این همایش را در دو روز یک روز برای خواهران و یک روز هم برای برادران برگزار کنیم.

این مسئول مجموع مدال‌های کسب شده لنگرود در سال گذشته را 281 مدال اعلام کرد و گفت: از سال 92 برای حمایت از ورزشکاران کسانی که مدال طلای جهانی کسب کنند یک سکه بهار آزادی، قهرمانی آسیایی نیم سکه، قهرمانی ملی ربع سکه و قهرمانی استانی 100 هزار تومان از طرف شهرستان، شهرداران، بخشداران و مسئولان شهرستانی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی شلمان، نیمه تمام رها شده است، خاطرنشان کرد: اتمام آن خواسته مردم شلمان است که در دستور کار قرار دارد.

محمدبیگی چمن کومله، سالن ورزشی لات‌لیل و سالن ورزشی آتش‌کاه را از دیگر پروژه‌های در دستور کار ذکر کرد.

وی با اشاره به تعطیل شدن باشگاه شهرداری لنگرود، یادآور شد: باید روش اداره باشگاه شهرداری تغییر پیدا کند زیرا این باشگاه بیشتر به دنبال کارهای سیاسی بود و به همین دلیل تعطیل شد و هنگامی که ورزش سیاسی شود به طور جدی آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/84002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول