اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان خبر داد

حضور 700 ورزشکار در سومین دوره مسابقات لیگ فوتسال محلات آبادان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان از حضور 700 ورزشکار در سومین دوره مسابقات لیگ فوتسال محلات آبادان خبر داد.

حضور 700 ورزشکار در سومین دوره مسابقات لیگ فوتسال محلات آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به آغاز سومین دوره مسابقات لیگ فوتسال محلات آبادان و ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: توسعه و اشاعه فوتبال در محلات یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای شهر است که با ساخت هفت زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر و با توجه به اینکه امسال سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است تصمیم گرفته شد سومین دوره لیگ محلات فوتبال را به نام جام 35 برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با صرف حداقل سرمایه برای برگزاری و صرفاً با هدف ایجاد نشاط و ارتقای فضای صمیمیت در میان جوانان و تأمین اوقات فراغت شهروندان لیگ سوم امروز آغاز می‌شود و جا دارد اعلام کنم این مسابقات با همکاری و مشارکت صمیمانه اداره ورزش و جوانان و به‌ویژه هیئت فوتبال شهرستان آبادان به خوبی برنامه ریزی شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان ادامه داد: در ثبت‌نام سومین دوره لیگ محلات 61 تیم ثبت‌نام کردند که این رقم شامل منطقه یک 20 تیم، منطقه دو 19 تیم و منطقه سه 22 تیم بود که رقم بالا و استقبال از این رقابت‌ها را نشان می‌دهد.

وی همچنین عنوان کرد: البته امسال با کاهش تعداد تیم‌ها مواجه بودیم که علت آن نیز درخواست هیئت فوتبال و تصمیم شهرداری مبنی بر عدم حضور بازیکنان باشگاهی در این رقابت‌ها بوده است.

شیرازی با اشاره به اینکه سه زمین چمن مصنوعی جدید دیگر نیز در دست ساخت است، افزود: یکی از آنها در کوی سلیچ، دیگری در منطقه محروم شطیط و زمین چمن سوم هم در شهرک دریا احداث شده که این زمین‌ها در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار و بسیار محروم آبادان است و نشان می‌دهد سیاست‌گذاری شورا و شهرداری این است که فوتبال را در محلات محروم شهر توسعه دهد.

شهردار آبادان در ادامه تصریح کرد: مسابقات امسال نیز به صورت دوره‌ای و لیگی برگزار می‌شود و بیش از 700 ورزشکار و فوتبالیست را درگیر انجام مسابقات می‌کند و سعی خواهیم کرد تا پایان بهمن ماه این مسابقات به پایان برسد.

وی با اشاره به دور مقدماتی این رقابت‌ها گفت: مسابقات مرحله نخست تا 18 تیرماه به پایان می‌رسد و از مناطق یک و دو هشت تیم و منطقه سه 10 تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول