اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی در اردوی کیش

صبای قم به مصاف فولاد خوزستان می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

صبای قم به مصاف فولاد خوزستان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به سبب بازی‌های حساس تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام ملت‌های آسیا و همچنین مواجهه با تعطیلات نیم فصل سیزدهمین دوره خود به خوابی 20 روزه رفته است، این روزها تیم‌های لیگ برتر هر کدام به روش‌های مختلف مشغول آماده کردن خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هستند.

کارنامه ضعیف صبای قم با مایلی‌کهن در 15 هفته دور رفت لیگ برتر

در این بین تیم فوتبال صبای قم که در 15 هفته سپری شده از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با هدایت محمد مایلی‌کهن در حد یک تیم ناکام و ضعیف پیش آمده است، بعد از انجام تغییر و تحولات در کادر فنی و برکناری مایلی کهن و روی کار آوردن عبدالصمد مرفاوی سرمربی فصل گذشته خود برای برپایی اردو راهی جزیره کیش شده است.

صبایی‌ها زیر نظر عبدالصمد مرفاوی، ناصر بختیاری‌زاده، ساکت الهامی و سعید عزیزیان با جدیت خود را برای دیدارهای آتی در لیگ برتر و به خصوص بازی حساس و مهم مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته شانزدهم بازی‌های لیگ برتر آماده می‌کنند.

مصاف شاگردان مرفاوی با فولاد خوزستان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر

از این رو بعد از چهار روز تمرینات مختلف تاکتیکی و تکنیکی و همچنین مرور برنامه‌های متنوع در راستای تقویت قوای جسمانی بازیکنان، با توافقاتی که بین مسئولان تیم فوتبال صبای قم و تیم فوتبال فولاد خوزستان صورت گرفته است، صبا و فولاد که اتفاقا هر دو در کیش حضور دارند قرار است عصر بیست و نهمین روز آبان ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نظر حسین فرکی سرمربی با تجربه خود راهی جزیره کیش شده است تا همانند تیم صبای قم در آرامش این جزیره به کارهای آماده‌سازی خود برای دور برگشت لیگ سیزدهم بپردازد.

صبای قم تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و فولاد خوزستان تیم دوم این رده‌بندی تا پایان هفته پانزدهم از دور رفت هستند که در دیداری تدارکاتی روز چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه در کیش به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال صبای قم با ملوان 8 آذر ماه در ورزشگاه تختی انزلی

این در حالی است که صبای قم تا پایان نیم فصل نخست لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور موفق به کسب 16 امتیاز شده است ولی تیم فولاد خوزستان 27 امتیاز در کارنامه دارد، ضمن اینکه این دو تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر بازی رو در رو با یکدیگر را برگزار کرده‌اند.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته سوم به میزبانی صبای قم و در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شد که در پایان فولادی‌ها با یک گل صبای قم را در خانه‌اش شکست دادند در حالی که البته در آن زمان محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال صبای قم حضور داشت.

صبای قم بعد از انجام این دیدار تدارکاتی عصر روز پنجشنبه سی‌ام آبان ماه کیش را ترک خواهد کرد و دور جدید تمرینات خود را در تهران انجام می‌دهد تا روز هفتم آذر ماه راهی انزلی شده و در هفته شانزدهم لیگ برتر هشتم آذر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان برود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول