اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جمیری:

بیانات رهبری نقشه راه بسیجیان در مسیر سخت آینده است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان نقشه راهی برای ادامه حرکت ما در مسیر سخت آینده بود.

بیانات رهبری نقشه راه بسیجیان در مسیر سخت آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری شب گذشته در مراسم تجلیل از حلقه‌های صالحین استان بوشهر گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد در آستانه هفته بسیج، خدمت مقام معظم رهبری فرمانده معظم و معزز کل قوا برسیم و این آرزوی فرماندهان رده‌های مقاومت ما در سراسر کشور بود.

بیانات رهبری نقشه راهی برای ادامه حرکت ما در مسیر سخت آینده بود

وی افزود: از استان بوشهر بیش از یک‌هزار نفر در فضای معنوی مصلای بزرگ تهران برای زیارت رهبر معظم انقلاب حضور یافتند و در آنجا بیانات راهبردی آینده و مهمی را معظم‌له مثل همیشه برای فرزندان خودشان ترسیم کردند و این نکات به عنوان ره‌توشه و نقشه راهی برای ادامه حرکت ما در مسیر سخت آینده بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: یکی از مجموعه‌های بسیار مهم در انقلاب اسلامی، جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه است و نقش ولایت فقیه هدایت امت است و در این جلسه هدایت‌های لازم صورت گرفت و حاضرین با دل و جان پذیرفتند و مطمئناً مثل همیشه برای ادامه راه حق و حقیقت و دفاع از آرمان‌های ناب و ارزشی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

اطاعت‌پذیری از ولایت بر تمامی جهانیان روشن است

وی گفت: امروز نیز این مهم نه بر ما بلکه بر تمامی جهانیان روشن است و تا این جایگاه رفیع وجود دارد، این فرمانبری نیز روز به روز با بصیرت بیشتر گسترده می‌شود و امروز هم منحصر به کشور اسلامی‌ ما ایران نیست و به تمام جهان اسلام این حرکت و اطاعت‌پذیری کشیده شده است و روز به روز می‌بینیم که بسیجیان جهان اسلام، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند و این راه را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: برای رسیدن به انتظار باید از مقام معظم رهبری و ولایت اطاعت کرد و مطمئناً این حرکت در مسیر تداوم عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است و با این ولایت به آن مسیر انتظار می‌رسیم و پرچم لااله‌الاالله و محمدرسول‌الله (ص)، انشاالله از دست نائب المهدی (عج) به دست مبارک آقا امام زمان (عج) خواهد رسید و این پیروزی نوید قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه در این راه نیاز به بصیرت بیشتر مردم و بسیجیان و بصیرت بیش از پیش فرماندهان رده‌های مقاومت بسیجمان داریم، گفت: امیدوارم در این راه مثل گذشته ثابت‌قدم، جاودانه، راست قامت، پرتلاش و پویا باشند.

جمیری با بیان اینکه بسیج امیدآفرین نظام است، افزود: این راه بزرگ احتیاج به صبر و استقامت دارد و باید با تلاش ما ثابت‌قدم و جاودانه بماند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه به راه‌های مثبت زیادی رسیده‌ایم، افزود: با وجود تمامی راه‌های مثبت هنوز هم کارهای زیادی داریم که به سرانجام نرسیده است و امید داریم بتوانیم در این مسیر ثابت‌قدم بوده و به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه باید برای به دست آوردن نیازهایمان به امام زمان متوسل شویم، گفت: باید برای هر کاری تلاش کرده و برای به‌دست آوردن نیازها به ائمه رجوع کرده تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/66006/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول