اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

همایش «اقتدار بسیج» با حضور 13 هزار نفر در شاهرود برگزار می‏شود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: همایش «اقتدار بسیج» با حضور 13 هزار نفر از بسیجیان در شاهرود برگزار می‏شود.

همایش «اقتدار بسیج» با حضور 13 هزار نفر در شاهرود برگزار می‏شود

عباس مطهری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه نهال بسیج اکنون درخت تناوری شده است، اظهار کرد: امروز 34 سال از عمر بسیج می‏گذرد و این شجره طیبه اکنون در خدمت آحاد جامعه است و الگویی برای همه آزادی‎خواهان جهان است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: امسال در هفته بسیج مستضعفان برنامه‏های متنوع و مختلفی توسط حوزه‏ها و پایگاه‏های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

مطهری تصریح کرد: در این هفته بیش از 200 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، معرفتی و بصیرتی اجرا خواهد شد و این شجره طیبه کارکردهای خود را بعد از گذشت 34 سال به نمایش عمومی می‏گذارد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امسال بیش از 200 نفر از فرماندهان پایگاه‏ها و گردان‏های عاشورا از شهرستان شاهرود خدمت مقام عظمای ولایت می‏رسند و این بسیار مبارک است که در آغاز هفته بسیج، بسیجیان علوی و فاطمی این شهرستان به دیدار مولای خود می‏روند.

مطهری بیان کرد: افتتاح بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه محروم طرود از دیگر برنامه‏های ما در هفته بسیج است که با همکاری ارگان‏های مختلف شهرستان در این هفته برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اجتماع 13 هزار نفری بسیجیان شاهرود در روز پنجم آذر ماه گفت: اجتماع 13 هزار نفری بسیجیان در روز پنجم آذر در شاهرود برنامه‏ریزی شده که با حضور پرشور بسیجیان برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: بیش از 50 هزار نفر بسیجی عادی و فعال ثابت در سامانه بسیج در شهرستان شاهرود داریم که معادل یک چهارم کل بسیجیان استان سمنان است و این افتخاری برای ماست.

مطهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‎های مسابقات ورزشی و قرآنی بیان کرد: در این هفته، مسابقات قرآن بسیجیان ناحیه‏ای و مسابقات مختلف ورزشی در سطح ناحیه برگزار می‏شود.

وی افزود: همایش میقات صالحین نیز از دیگر برنامه‏های شاخص هفته بسیج شهرستان است که در روز جمعه در میعادگاه‏های نماز جمعه سطح شهرستان و با حضور حلقه‏های صالحین برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: تجلیل از بسیجیان نخبه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نشست‏های بصیرتی و معرفتی بسیج، برگزاری همایش‏های گوناگون از دیگر برنامه‏های این هفته است.

وی با اشاره به غوغاسالاری‏های اخیر استکبار علیه ملت ایران نیز گفت: ملت ما نشان داده است مرد روزهای سخت است و این هفته به دشمنان نشان می‏دهد که آنها نمی‏توانند با تحریم و تهدید کار خود را پیش ببرند و به فرموده امام خمینی (ره) «استکبار به سرکردگی آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند».

مطهری افزود: بسیجیان این کشور علوی و فاطمی در هفته بسیج به دشمنان نشان می‏دهند که مثل همیشه پشت رهبر خود در دفاع از انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده‎اند و پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول