اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

مقاومت و ایثار رمز موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: مقاومت، فرهنگ ایثار و روحیه بسیجی از عوامل موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

مقاومت و ایثار رمز موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی شنبه شب در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با اشاره به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در جنگ نرم اظهار داشت: خبرنگاران سنگرنشینان خط مقدم دفاع از حریم انقلاب و دستاوردهای آن هستند به همین دلیل فعالیت آنان کاری خطیر و اثرگذار به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه جبهه درگیری دشمنان انقلاب جبهه عظیم رسانه‌ای و تبلیغی است، عنوان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران در برابر جنگی که محوریت و پایه آن پایه تبلیغی و رسانه‌ای است باید از ابزار رسانه استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه رسانه‌های دشمنان نظام سعی دارند با سیاه نمایی، حقایق انقلاب را کتمان کرده و یا وارونه جلوه دهند، رسانه‌های انقلابی باید تلاش کنند این حقایق آن گونه که هست و به درستی در جامعه منعکس شود.

کاظمی بیان داشت: جنگ نرم شرایطی ایجاد کرده که رسانه‌های انقلابی و رسانه‌های دنیای استکبار در یک درگیری تن به تن جدی مقابل یکدیگر ایستاده‌اند بنابر این رسانه‌های انقلابی باید با استفاده از تمام ظرفیت خود با دشمنان نظام مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از اقشار جامعه با اقدامات درست خود می‌تواند در تثبیت انقلاب موثر باشد، گفت: هر کس در هر حوزه‌ای برای دفاع از انقلاب بخواهد اقدامات درست و برنامه‌ریزی شده‌ای ارائه دهد و اقدام وی موجب تثبیت پایه‌های انقلاب و پیوستگی هرچه بیشتر مردم به انقلاب شود، مجاهد است.

این مسئول افزود: بنابر این فعالان رسانه‌ای در تبیین حقایق انقلاب و انعکاس واقعیت‌های انقلاب از اجر یک مجاهد فی سبیل‌الله بهره‌مند می‌شوند و حقیقت انقلاب نیز این موضوع را تایید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: جنس کار رسانه عرصه جنگ نرم پررنگ و اثرگذاری آن سریع الوصول‌تر است، زیرا حضور دشمن و اقدامات شیطنت‌آمیز آن را در عرصه جنگ نرم به خوبی لمس می‌کند.

پیشرفت‌های نظام با اتکا به فرهنگ مقاومت محقق شده است

کاظمی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان نظام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون بیان داشت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این انقلاب همواره با توطئه‌های دشمنان دست و پنجه نرم کرده دشمن لحظه‌ای از دشمنی و شرارت نسبت به این انقلاب دست برنداشته است.

وی ادامه داد: آنچه در این میان حائز اهمیت است این است که اما در کنار تمام این شرارت‌ها وقتی دستاوردهای انقلاب را مشاهده می‌کنیم و این حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های انقلاب را می‌بینیم درمی‌یابیم که پشت هر دستاوردی با وجود همه این دشمنی‌ها، فرهنگ ایثار و مقاومت به وضوح قابل دریافت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز رسالت بسیج زنده نگه داشتن و به روزرسانی این روحیه در نسل‌های مختلف انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به روحیه ایثار و مقاومت از سنگلاخی که دشمنان انقلاب برای توقف چرخ حرکت انقلاب طراحی کرده بودند، عبور کردیم.

کاظمی ادامه داد: در دوران پس از دفاع مقدس نیز این فرهنگ ایثار و مقاومت بود که زمینه دستیابی به موفقیت در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، پزشکی، نظامی و دانشگاهی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه امروز موضوع انرژی هسته‌ای به نماد استقلال و عدالت خواهی ایرانی تبدیل شده است، متذکر شد: عنصر پدید آورنده دستاوردهای مهم و باعظمتی که در حوزه انرژی هسته‌ای کسب شده متکی به روحیه ایثار و مقاومت است.

این مسئول اذعان داشت: پاسداری از این روحیه و فرهنگ و انتقال درست آن به نسل‌های آینده بر عهده بسیج گذاشته شده و همه تلاش‌ها بر این است که در طول هفته بسیج این حقیقت و این تصویر درست به متن جامعه منعکس شود.

انتهای پیام/77010/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول