اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

عوامل تجمع عاشورایی فومن تجلیل شدند

دست‌اندرکاران و عوامل تجمع بزرگ عاشورایی در فومن مورد تجلیل قرار گرفتند.

عوامل تجمع عاشورایی فومن تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، دست‌اندرکاران و عوامل تجمع بزرگ عاشورایی شامگاه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور روسای اداره‌ها تجلیل شدند.

دبیر برگزاری تجمع بزرگ عاشورایی فومن در مراسم مذکور با قدردانی از دست‌اندرکاران برنامه عاشورایی به ویژه مردم این شهرستان درباره حضور باشکوه خود در هوای بارندگی اضافه کرد: امیدواریم در سال‌های آینده نواقص موجود برطرف شود و برنامه‌ای با شکوه‌تر را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده، با قدردانی از مداحان برنامه مذکور افزود: در سال‌های آینده نیز افرادهایی با توانمندی بیشتر در این برنامه مداحی می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی فومن با بیان اینکه چندین کمیته درباره برگزاری برنامه عاشورایی و دبیرخانه آن در محل سازمان تبلیغات اسلامی فومن و شفت تشکیل شده، گفت: کمیته‌های مذکور در طول سال برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این تجمع بزرگ عاشورایی برنامه دارند.

این مسئول کمیته‌هایی مانند ارزیابی، اطلاع‌رسانی، امنیت و انتظامی، تدارکات و پشتیبانی را از جمله برنامه‌های دائمی این دبیرخانه دانست.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: یکی از برکات این تجمع تشکیل چندین هیئت جدید و متحد‌الشکل برای نخستین بار در فومن بوده است.

به گفته وی، هیئت آموزش و پرورش متشکل از فرهنگیان و دانش‌آموزان، هیئت اصناف و بازاریان، هیئت حمل و نقل و پایانه، هیئت بخش سردار جنگل و هیئت هلال امور از جمله آنها بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی فومن به انسجام هیئت‌های ورزش و جوانان شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به نیروهای ورزشکاری که این اداره دارد هیئت بسیار خوبی را تشکیل داده است.

این مسئول اذعان داشت: دبیرخانه این تجمع به‌زودی در مراکز دهستان‌ها و روستاها حضور می‌یابند و از هر روستا 10 نفر برای حضور منسجم و آموزش‌های لازم و انسجام بیشتر این برنامه در مدت طولانی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/2300/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول