اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار استاندار همدان با معاونان و مدیران وزارت راه شهرسازی صورت گرفت

اختصاص 270 میلیارد ریال برای پروژه‌های اصلی همدان

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به دیدار امروز استاندار همدان با معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی گفت: در این دیدارها دستور پرداخت 270 میلیارد ریال برای پروژه‌های اصلی در حال کار استان همدان صادر شد.

اختصاص 270 میلیارد ریال برای پروژه‌های اصلی همدان

مسلم مخفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دیدار امروز استاندار همدان با مدیران وزارت راه و شهرسازی در خصوص حل مشکلات پروژه‌های استان اظهار داشت: دیدار امروز عصر استاندار با معاونان و رؤسای سازمان‌های وزارت راه و شهرسازی، معاون ساخت و توسعه راه‌ها، معاون حمل و نقل و پایانه‌ها، معاون وزیر و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور در خصوص چهار پروژه اصلی حوزه راه استان از جمله آزاد راه همدان - ساوه، راه آهن همدان - تهران، کنارگذر شرقی غربی همدان و فرودگاه انجام شد.

وی افزود: در این پیگیری‌ها نیکبخت توانست دستور پرداخت 175 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و شرکت‌های فعال را بگیرد تا 30 کیلومتر باقی مانده آزاد راه شامل دو بخش 10 کیلومتری و 20 کیلومتری آماده و تحویل شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان یادآور شد: همچنین با پیگیری استاندار، 50 میلیارد ریال اعتبار برای تملک و ادامه پروژه کنار گذر شرقی غربی همدان اخذ شده تا ساخت این پروژه نیز تسریع شود.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی‌های انجام شده برای آماده سازی فرودگاه نیز مثمر ثمر بود و 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل برج مراقبت تخصیص شد و همچنین یک دستگاه ماشین که در ایمنی و افزایش استاندارد فرودگاه کاربرد دارد به فرودگاه اختصاص یافت.

مخفی گفت: مقرر شد ترمینال فرودگاه توسط استان ساخته شود تا بتوانیم پرواز حج عمره را از فرودگاه همدان انجام دهیم.

وی با بیان این که در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی پیگیری مشکلات پروژه راه آهن همدان تهران انجام شد، افزود: در این جلسه نیز مقرر شد مساعدت لازم برای ادامه ریل گذاری راه آهن صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با بیان این که در مجموع در این دیدارها 270 میلیارد ریال برای پروژه‌های استان تخصیص و دستور پرداخت آن داده شد، یادآور شد: این دیدارها در سطح معاونان و مدیران وزارت‌خانه بوده و دیدار با وزیر راه و شهرسازی نیز تا فردا انجام می‌شود.

انتهای پیام/2499/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول