اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار مازندران خبر داد

عدم اختصاص اعتبار به شرکت آبفار مازندران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به کاهش اعتبارات در چند سال اخیر گفت: با گذشت هشت ماه از سال هنوز ریالی اعتبار اختصاص نیافته است.

عدم اختصاص اعتبار به شرکت آبفار مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمد فقیه مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تنکابن پس از اتمام دوره خدمت بازنشسته شد و جعفر طیبی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رامسر با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست آبفار تنکابن معرفی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های انجام شده گفت: محمد فقیه مدیری خدمتگزار، صادق و امین بوده که با جدیت و تلاش زیاد در دوره خدمتش توانست بیشترین اعتبارات را جذب کند و پروژه‌های بی‌شماری را به ثمر برساند.

محمدحسین برزگر با اشاره به کاهش اعتبارات در چند سال اخیر افزود: علی‌رغم اینکه هشت ماه از سال سپری شده هنوز ریالی اعتبار تخصیص نیافته و ما حتی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بازسازی که روال عادی ماست با مشکل مواجه هستیم.

وی تنها راه حل فعلی برون‌رفت از مشکلات را تلاش برای وصول درآمدهای جاری مانند آب‌بها و حق انشعاب دانست و گفت: شرایط سختی پیش رو داریم که بتوانیم تا پایان سال با وصول همین اندک درآمدهای جاری بر مشکلات فائق آییم تا اعتبارات اختصاص یابد.

مدیر سابق امور آب و فاضلاب روستایی تنکابن در ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر چند پروژه نیمه‌تمام آبرسانی روستایی با 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

محمد فقیه بیان داشت: پس از اتمام این پروژه‌ها 77 روستای شهرستان تنکابن از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، مدیرعامل آبفار مازندران با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های فقیه قدردانی کرد و در حکمی جعفر طیبی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی تنکابن معرفی کرد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول