اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

پارکینگ وسایط نقلیه سنگین ساماندهی می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: محل پارکینگ وسایط نقلیه سنگین در خارج از شهر اردبیل ساماندهی می‌شود.

پارکینگ وسایط نقلیه سنگین ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در اردبیل اظهار داشت: این امر با هدف کاستن از بار ترافیکی شهر، جلوگیری از پارک‌های غیرمجاز در نقاط پرتردد و ورودی شهر و همچنین رعایت حقوق شهروندی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پارک این‌گونه وسایط نقلیه در سطح شهر مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده که در این راستا بایستی از طریق مبادی ذیربط از جمله پلیس راه و راهنمایی و رانندگی برای حل این مشکل گام‌های مؤثرتری در جهت رفاه و آسایش شهروندان بردارند.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: برابر قانون ورود وسایط نقلیه سنگین به شهر ممنوع است و علاوه بر ایجاد مزاحمت به عبور و مرور شهروندان، بار ترافیکی شهر را نیز افزایش می‌دهد که برای جلوگیری از این مزاحمت‌ها پلیس راهنمایی و رانندگی باید با رانندگان متخلف برخورد قاطع و قانونی را انجام دهد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پروژه احداث پارکینگ خودروهای سنگین در محور اردبیل – کورائیم اضافه کرد: در این راستا اکیپی متشکل از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، شهرداری و استانداری در اسرع وقت از محل بازدید و در مورد رفع نواقص و مشکلات اجرایی آن راهکارهای مناسبی را در جهت عملیاتی شدن این پروژه برای پارکینگ وسایط نقلیه سنگین ارائه کنند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

سد عمارت تحول عظیم کشاورزی را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با تکمیل عملیات اجرایی سد بزرگ عمارت و بهره‌برداری از آن تحول مهمی در صنعت کشاورزی استان و اشتغالزایی برای جوانان علاقمند به این صنعت ایجاد می‌شود.

میرجعفریان یادآور شد: ذخیره آبی این سد 230 میلیون متر مکعبی می‌تواند بیش از 20 هزار هکتار از اراضی دیم منطقه مغان را زیر پوشش آبیاری ببرد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از خارج شدن آب‌های سطحی منطقه به خارج از مرزهای کشورمان از دیگر برکات این سد عظیم است، گفت: سد عمارت با کمک به ارتقای راندمان کشاورزی منطقه دست کم پنج هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول