اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم عنوان کرد

70 دستگاه خودرو روانه پارکینگ شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: 70 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی روانه پارکینگ شدند.

70 دستگاه خودرو روانه پارکینگ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم‌الله حسینی اظهار داشت: پلیس راهور قم در مهر ماه سال جاری 351 دستگاه خودرو را که آلودگی صوتی داشته‌اند، اعمال قانون کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: طی این مدت 70 دستگاه خودرو نیز به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی به پارکینگ‌های استان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم افزود: در پی مشکلات به وجود آمده در رسیدگی به گزارشات مراجعان در خصوص عدم فک پلاک وسائل نقلیه پس از انجام معاملات، جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری استان و شورای حل اختلاف شهرستان قم برگزار شد.

وی گفت: مقرر شد با استناد به ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، به آژانس‌ها و بنگاه‌های معاملاتی خودرو استان ابلاغ شود تا از ابتدای آذر ماه هرگونه معامله خودرو همزمان با انتقال اسناد و مدارک و فک پلاک فروشنده، نصب پلاک جدید به نام خریدار صورت پذیرد.

رئیس پلیس راهور استان افزود: چنانچه بنگاه‌های معاملاتی به انجام موارد مذکور توجه‌ای نداشته و اقدام به خرید و فروش خودرو کنند، پلیس برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/78002/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول