اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حاشیه‌های تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان

مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان در اهواز برگزار شد.

حاشیه‌های تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت هفته کتاب مراسم بعد از ظهر امروز تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان در اهواز انجام شد.

این مراسم که عصر امروز با حضور مسئولان استانی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد دارای حاشیه‌هایی بود.

*مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان در آخرین روز از هفته کتاب انجام شد.

*به دلیل تقارن هفته کتاب با ایام دهه نخست محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، امسال مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید با تاخیر برگزار شد.

*با این جابه‌جایی بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید با هفته مبارک بسیج تقارن پیدا کرد.

*در این مراسم آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان میهمان ویژه سخنرانی کرد.

*گروه سرود دختران ناشنوا نیز با اجرای یکی از نوحه‌های حاج محمدصادق آهنگران نغمه سرای دوران دفاع مقدس، معنویتی مضاعف به مراسم بخشید.

* لفته منصوری مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید کریم حسینی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به سخنرانی پرداختند.

*از نکات مهم سخنان مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اعلام شماره تلفن همراهش در هنگام سخنرانی بود که برای تبادل نظر با اندیشمندان حوزه کتاب و کتابخوانی آن را بیان کرد.

*در این آئین از علی عجم رتبه 2 گروه آزمایشی تجربی و حسین طاهری رتبه 7 گروه آزمایشی ریاضی در کنکور سال 1392 به عنوان اعضای نمونه دارای رتبه‌های بر‌تر کنکور تجلیل شد.

*از نکات دیگر مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید خوزستان تجلیل از محمدجواد سوری‌نژاد از شهرستان بهبهان به عنوان خدمتگذار نمونه کتابخانه‌های عمومی بود.

*تجلیل از فرمانداران شهرستان‌های باوی، گتوند و کارون و همچنین شهرداران نمونه حوزه کتاب و کتابخوانی از شهرهای آبادان، بهبهان، دزفول، ماهشهر، ایذه، حسینیه و الوان از دیگر برنامه‌های مراسم بود.

*در بخش تجلیل از خیران حوزه کتاب و کتابخوانی از امیدعلی نجفی از شهرستان گتوند و سید فیاض موسوی از شهرستان آبادان تقدیر شد.

*اما پرحاشیه‌ترین بخش مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان تجلیل از مدیران استانی بود.

*در این بخش از اسماعیل عامری گلستان معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان، عبدالنبی شاکریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، سید یعقوب حسینی مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و علی نیازی مدیرکل بودجه استانداری تجلیل شد.

*از نکات جالب دیگر این مراسم اهدای جایزه سیدیعقوب حسینی مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بود.

انتهای پیام/72010/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول