اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان خبر داد

برگزار نشدن جلسه شورای نهضت مطالعه مفید در 3 ماهه گذشته

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از برگزار نشدن جلسه شورای نهضت مطالعه مفید در سه ماهه گذشته خبر داد.

برگزار نشدن جلسه شورای نهضت مطالعه مفید در 3 ماهه گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسلم رحیمی در مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در سه ماهه گذشته جلسه شورای نهضت مطالعه مفید استان خوزستان برگزار نشده است.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از علت برگزار نشدن این جلسات گفت: نمی‌دانم به چه دلیل این کار در سه ماهه گذشته انجام نشده است.

عضو شورای نهضت مطالعه مفید استان خوزستان در ادامه با گرامیداشت هفته کتاب خاطرنشان کرد: از ما انتظار می‌رود که در زمینه کتاب و کتابخوانی تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: در رابطه با موضوع کتاب و کتابخوانی در گذشته کارهایی انجام شده که برنامه‌هایی نیز برای آینده داریم که اجرا می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید منسجم باشد تصریح کرد: اگر بانک اطلاعاتی در مورد کتاب، مولفان، نویسندگان و کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد به ما معرفی کنید.

وی بیان کرد: آمار کتابخانه‌های عمومی سراسر استان را داریم ولی از کتابخانه‌های شخصی که اطلاعات آن در دست شهروندان است هیچ گونه آمار و ارقامی نداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از همه شهروندان خوزستانی خواست اگر کتابخانه‌ای شخصی با موضوعات مختلف وجود دارد آن را معرفی کنند تا به خوزستانی‌ها شناسانده شود.

وی گفت: اگر کسانی نظر و یا ایده‌ای در مورد معرفی کتاب و یا نهضت مطالعه مفید دارند می‌توانند با من تماس بگیرند و نظرات خود را بیان کنند.

انتهای پیام/72010/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول