اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان

سایت 234 واحدی مسکن مهر جیرفت افتتاح شد + تصاویر

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان سایت 234 واحدی مسکن مهر شهرستان جیرفت افتتاح شد.

سایت 234 واحدی مسکن مهر جیرفت افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان سایت 234 واحدی مسکن مهر شهرستان جیرفت افتتاح شد.

سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح سایت مسکن مهر غدیر جیرفت اظهار داشت: امروز در جنوب کرمان چندین پروژه مسکن مهر که کار آنها به پایان رسیده در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی افزود: امروز سایت 234 واحدی جیرفت افتتاح شد و از سایر پروژه‌های مسکن مهر دیگر شهر جیرفت هم بازدید کردیم تا کمک کنیم هر چه زودتر به پایان برسند و مردم از آنها بهره‌برداری کنند.

پژمان با بیان اینکه بخش تعاونی‌ها تأمین زمین و تسهیلات بانکی تکالیفی بوده که دولت برای خود قائل شده، تصریح کرد: بقیه بخش‌ها از جمله عضو گرفتن را مدیریت تعاونی باید پاسخگو باشد و تأمین منابع مورد نیاز، امانی کاری و... مسائل داخلی خود آنها است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دو بخش مهم تأمین زمین و تسهیلات عملی شده و بقیه مسائل داخلی است اما با این حال در تلاش هستیم که با کمک وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسائلی که تعاونی‌ها دارند به شکل کلان در کشور رفع کنیم جمع‌بندی کرد و اگر ضرورتی برای ورود به این بحث هست آن را هم انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات این مسکن‌ها مسائل مدیریتی و یا اختلافاتی است که با سازندگان دارند و از جنس موضوعاتی نیست که مقیاس ملی داشته باشد.

پژمان بیان داشت: به طور یقین مسئولان استانی قادر هستند که این موانع را برطرف کنند و پیمانکاران واحدها را در اختیار اعضای تعاونی‌ها قرار دهند.

 

انتهای پیام/80002/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول