اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

تشکیل اتاق فکر نخبگان به توسعه کشور سرعت می‌دهد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی اتاق فکر نخبگان به منظور دست‌یابی هر چه سریع‌تر به توسعه در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

تشکیل اتاق فکر نخبگان به توسعه کشور سرعت می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری ظهر امروز در نشست تخصصی خانه نخبگان بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: نخبگان از عوامل اصلی رشد و توسعه در تمامی بخش‌ها هستند که با حضور خود می‌توانند موجب رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور شوند.

وی تصریح کرد: نقش و اثرگذاری نخبگان در تبادل اندیشه‌ها و توسعه پایدار نقشی مهم و ارزنده است و معتقدم راه‌اندازی اتاق فکر نخبگان در همه بخش‌ها امری ضروری است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه و حمایت جدی از نخبگان، گفت: نخبگان به سرنوشت کشور و مردم علاقمندند و وظیفه و رسالت سنگین خدمت به مردم را بر عهده دارند.

آصفری ادامه داد: نخبگان باید بتوانند در خصوص مسایل کلیدی کشور و خصوصا استان مرکزی به بررسی، اظهارنظر و گفت‌وگو نشسته و به برنامه توسعه استان و کشور بپردازند.

وی ادامه داد: در کل دنیا از نظر سرانه نخبگان ، کشور ایران در سه دهه اخیر بالاترین سرانه را به دلیل هوش سرشار ذاتی و الگوهای دینی داشته است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه داد نخبگان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گیرند، بیان داشت: یکی از راه‌هایی که می‌توان از وجود ارزشمند نخبگان نهایت بهره را برد ساماندهی و حمایت کاربردی از نخبگان است که توسعه را نیز در پی خواهد داشت.

آصفری تاکید کرد: باید بر اساس واقعیات و امکانات موجود زمینه شناسایی استعدادهای شایسته و رشد و توسعه نخبگان را فراهم ساخت.

انتهای پیام/87001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول