اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نخبگان علمی ـ ورزشی

انجمن نخبگان اداره ورزش و جوانان ورامین تشکیل شد

انجمن نخبگان اداره ورزش و جوانان ورامین با حضور نخبگان علمی ـ ورزشی تشکیل شد.

انجمن نخبگان اداره ورزش و جوانان ورامین تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان چندی پیش در جلسه‌ای با چند تن از نخبگان ورزشی و علمی شهرستان ورامین ضمن علاقمندی به تاسیس یک نهاد غیردولتی با نام «انجمن نخبگان» اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان هم باید به مسئله ورزش بپردازد و در کنار آن مسئله جوانان را نیز زیر پوشش قرار دهد فقدان نهادهای مدنی به مانند انجمن‌های نخبگان ورزشی که از جوانان شهرستان به‌وجود آمده باشد را حس کردم و تصمیم به تشکیل چنین انجمنی با دعوت از نخبگان جوان در زمینه‌های مختلف را گرفتم.

این جلسه با حضور 18 نفر از نخبگان علمی، ورزشی تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن خوشامدگویی هدف‌های این گروه را مشخص کرد و سپس اعضای گروه نظرات خود را مبنی بر چگونگی کار و اهداف گروه بیان کردند.

در ادامه نیز موضوع اول به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان «انجمن حمایت از جوانان نخبه» انتخاب شد که مورد استقبال قرار گرفت.

مجید بذرافشان اهداف این صندوق را کمک به جوانان به جهت ازدواج، کمک به جوانان نخبه در زمینه‌های مختلف و همچین کمک به تیم‌های ورزشی و ورزشکاران به جهت شرکت در مسابقات اعلام کرد.

دومین جلسه نیز شامگاه جمعه اول آذر ماه در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تشکیل شد که عبدالرضاخانی، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نکاتی را در مورد جلسه قبل توضیح و همچنین به اعضای جدید خوشامد گفت.

این گزارش حاکی است، در ادامه به صورت تخصصی بر روی اساسنامه و چگونگی تشکیل صندوق حمایت صحبت شد و اعضا نظرات خود را مطرح کردند.

همچنین برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در هشتم دی‌ماه نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/2462/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول