اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

احیای شورا‌یاری‌ها در گرو همکاری با بسیج است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احیای طرح شورا‌یاری‌ها در گروی همکاری و تعامل شورا با بسیج و نیرو‌های بسیجی است و شورا‌ها باید در راستای اجرای این طرح از ظرفیت‌های بسیجی استفاده کنند.

احیای شورا‌یاری‌ها در گرو همکاری با بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا فلاح ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به فرهنگ بسیجی اظهار کرد: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ خدمت بی‌منت است و بسیجیان بدون چشمداشت در سطح جامعه فعالیت می‌کنند.

وی به ضرورت توسعه فعالیت‌های بسیج در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های بسیج باید در طول سال انجام شود و این فعالیت‌ها نباید تنها به هفته بسیج یا زمان خاصی اختصاص داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی به معنای این است که از تمام ظرفیت‌ها در راستای دست‌یابی به اهداف نظام استفاده شود، تصریح کرد: روحیه بسیجی باید در میان مردم فراگیر شود و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در میان تمام مردم امری ضروری است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید در اجرای برنامه‌های خود از ظرفیت‌های بسیجی موجود در سطح شهر استفاده کنند، اضافه کرد: نیرو‌های بسیجی می‌توانند نقش مؤثری در راستای ترویج سبک زندگی در میان مردم داشته باشند.

فلاح طرح شورا‌یاری‌ها را یکی از نیاز‌های ضروری دانست و تاکید کرد: احیای طرح شورا‌یاری‌ها در گرو همکاری و تعامل شورا با بسیج و نیرو‌های بسیجی است و شورا‌ها باید در راستای اجرای این طرح از ظرفیت‌های بسیجی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های بسیجی باید با شهرداری و شورای شهر همکاری داشته باشند، افزود: این همکاری‌ها سبب ارتقای هرچه بیشتر وضعیت شهر در بخش‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام/63004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول