اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیا(ص) سپاه خبر داد

اجرای بیش از 12 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه کوثر در کشور

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیا(ص) سپاه گفت: 12 هزار و 459 پروژه در قرارگاه قرب کوثر به‌منظور محرومیت‌زدایی در کشور اجرا شده است.

اجرای بیش از 12 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه کوثر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سید ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی و جشنواره استانی فرهنگی هنری هجرت که با حضور سردار سلامی، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نهادی مردمی و برخواسته از مردم است که همه برنامه‌ریزی‌های آن در راستای مردم‌داری و مردم‌ یاری است.

وی با بیان اینکه سپاه گل و بسیج عطر این گل است، افزود: مردم‌داری راهبرد اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  است که آن را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیا(ص) سپاه گفت: این قرارگاه با همه گروه‌های جهادی، طلاب، هیات امنای مساجد و شوراهای روستا‌یی همکاری دارد.

سردار حزنی با اشاره به اجرای 12 هزار و 459 پروژه در قرارگاه کوثر، اضافه کرد: ساخت خانه بهداشت، سرویس بهداشتی، خانه عالم، جاده، کتابخانه، پل، مجموعه‌های ورزشی، حمام، گلزار شهدا، ساخت مسجد، غسال‌خانه، آبرسانی، مدرسه و تکمیل حوزه‌های علمیه از جمله این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی از ساخت 30 مجتمع در سیستان و بلوچستان، چابهار، هرمزگان و بوشهر خبر داد و اذعان داشت: همچنین 2 هزار کیلومتر جاده احداث شده و در 33 هزار هکتار از اراضی جنوب شرق کشور حفر چاه صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیا(ص) سپاه با بیان اینکه 88 پروژه در خراسان جنوبی انجام شده، تصریح کرد: از این تعداد 38 پروژه به بهره‌برداری رسیده و 50 پروژه امروز افتتاح می‌شود.

سردار حزنی با اشاره به اینکه 90 درصد پروژه‌ها فاقد پیچیدگی فنی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: همه پروژه‌ها کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه و در راستای کمک به نظام اسلامی است.

وی به اجرای 104 پروژه در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه پروژه توسط گروه‌های جهادی دانشگاه تهران و 6 پروژه توسط نیروی هوا فضای سپاه در حال انجام است و هفت پروژه توسط قرارگاه خاتم به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/69021/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول