اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی:

حفظ امنیت نیازمند همکاری عمومی است

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی طی مراسمی در طبس گفت: امنیت یک نیاز عمومی است که تأمین و حفظ آن نیز نیاز به همکاری و تلاش عمومی دارد.

حفظ امنیت نیازمند همکاری عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، خلیل واعظی پیش ‌از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان طبس، تأمین امنیت اجتماعی را یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارای وظایف متعدد و متنوعی است که عمل به برخی از این وظایف تنها از طریق تعامل و مشارکت سایر دستگاه‌ها و عموم مردم امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: امنیت یک نیاز عمومی است که تأمین و حفظ آن نیز نیاز به همکاری و تلاش عمومی دارد و بخشی از تأمین امنیت اجتماعی به موضوع امنیت اخلاقی جامعه برمی‌گردد که در این راستا اجرای قانون عفاف و حجاب که در قالب این قانون 26 دستگاه مختلف از جمله نیروی انتظامی دارای وظیفه هستند، بسیار مؤثر است.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین شعارها و اهداف نیروی انتظامی و پلیس «مردم‌داری» است که ریشه در فرهنگ و آموزه‌های دینی ما نیز دارد و تمامی کارکنان این نیرو در این راستا تلاش می‌کنند.

در این مراسم از «مهدی میرزاده» که حدود شش سال به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان طبس فعالیت داشت تقدیر شد و «محسن جلالیان یزدی‌نژاد» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان طبس معرفی و منصوب شد.

میرزاده از این پس به درخواست خود به ‌عنوان رئیس‌پلیس راه آهن شرق فعالیت می‌کند و جلالیان یزدی‌نژاد هم پیش از این به‌عنوان کارآگاه، رئیس پلیس آگاهی در شهرستان‌های مختلف استان‌های خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی و جانشین پلیس آگاهی استان خراسان‌جنوبی فعالیت کرده و حتی در سال گذشته به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب شده است.

انتهای پیام/90001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول